ח"כ גילאון: "אסתיר בביתי כל פליט שעומד להיות מגורש"

יו"ר סיעת מרצ' מאשדוד, הודיע כי ינצל את חסינותו ויסתיר בביתו באשדוד מסתננים שיש כוונה לגרשם. "אנחנו עם שנרדף על צווארו. קורא לכל הח"כים לנהוג כמוני". גלאון קשר בין גירוש המסתננים ליום השואה הבינלאומי.

יו"ר סיעת מרצ ח"כ אילן גילאון, מאשדוד, מתכוון לנצל את חסינותו הפרלמנטרית ולהסתיר בביתו באשדוד פליטים העומדים להיות מגורשים מהארץ, ולמצוא עצמם בסכנת חיים בעקבות הגירוש. גילאון: "אפתח את ביתי לכל פליט. אעזור ואציל כל פליט שנרדף על צווארו ונמצא בסכנת חיים. אשתמש לצורך זה בחסינות הפרלמנטרית שלי. אני קורא לכל הח"כים לנהוג כמוני".

יו"ר מפלגת השמאל גם קשר בין נושא הפליטים ליום השואה הבינלאומי שחל היום: "היום מציינים בכנסת את יום השואה הבינלאומי. הזיכרון הקולקטיבי שלנו הוא של עם שנרדף על צווארו, שמגורש, שמבקש מקלט, שמעטים מבני עמנו ניצלו על ידי חסידי אומות עולם שהסתירו פליטים יהודים בביתם". המטרה של גילאון היא לגייס משפחות שיהיו מוכנות בעת הצורך להחביא מבקשי מקלט מאפריקה, במידה ומדינת ישראל אכן תיישם את תוכנית הגירוש שעליה הודיעה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך