החרדים זועמים: "עיריית אשדוד עושה מאיתנו צחוק"

הפרסומים על כך שפקחים יהודים מחללים שבת לאחר שנותנים דוחות במתחם הביג בשבת, הרתיח את הגורמים החרדים שדרשו מהעירייה הסברים
מבט חוץ ביג פאשן אשדוד

בכירים במגזר החרדי המנהלים את מאבק השבת בעיר זועמים על עיריית אשדוד בעקבות הפרסומים על כך שמחלקי הדוחות בשבת הם יהודים ואף יתכן שחלקם מסורתיים.

חדשות 2 פרסמו בתחילת השבוע כי לביצוע המלאכה של אכיפת חוק העזר העירוני באשדוד וחלוקת הדוחות לאלה שיפתחו בשבת שולחת העירייה פקחים יהודים ובכך גורמת גם להם לעבוד ולחלל את השבת.

"יד אחת מבקשת לאכוף את איסור העבודה בשבת – והיד השנייה של אותה עירייה מעסיקה בשבת", אמרו בדיווח, בעיריית אשדוד סירבו להגיב על הפרסום של חדשות 2.

והבוקר אנחנו מפרסמים כי גורמים חרדים בכירים ממפלגת אגודת ישראל זועמים על עיריית אשדוד בעקבות הפרסום, לאחר שנודע להם כי העירייה משחקת איתם וגורמת גם כן לחילול שבת ע"י העסקת הפקחים היהודים.

החרדים דורשים להאיץ את קבלת הפקחים שאינם יהודים כפי שפורסם במכרז שהוציאה העירייה לאחרונה, ובד בבד הם מבקשים למצא פתרון למתן הדוחות בשבת ע"י הפקחים היהודים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך