קרקס השבת: פקחים יהודים רושמים דוחות בשבת

אבסורד: חדשות 2 חשפו הערב כי העירייה העסיקה פקחים יהודיםבשבת בכדי לחלק דוחות לעסקים הפתוחים בשבת. "רעדה לי היד כשתבתי את הדו"ח" סיפר בכאב אחד הפקחים
חניה ביג פאשן אשדוד

חדשות 2 חשפו היום במהדורת החדשות כי הדוחות שחולקו על ידי הפקחים השבת בעיר אשדוד, חולקו על ידי פקחים יהודים, כחלק מההוכחה הוצגו חלק מהדוחות שחולקו ועליהם מתנוססת חתימתם של פקחים עם שמות משפחה יהודים כמו אדרעי, מימון ודהן.

מאז שעיריית אשדוד החלה לאכוף את חוק המרכולים ולחלק דוחות לעסקים הפתוחים בשבת, קמה מחאה גדולה וזאת בשל העובדה כי עיריית אשדוד מעסיקה בעצמה עובדים יהדים בשבת בשביל שיחלקו דוחות לעסקים מחללי שבת באשדוד, בעייריה אומנם מנסים לפתור את הבעיה ואף פרסמו לפני כשבוע מכרז לפקחים שאינם יהודים, אך ככל הנראה עד שיקלטו לעבודה פקחים גויים, הפקחים היהודים ימשיכו לעבוד בשבת.

אחד הפקחים סיפר ל"אשדוד אונליין" על תחושותיו בזמן שחילק דוחות בשבת: "רעדה לי היד כשכתבתי את הדוחות לאותם עסקים, כאב לי, כי גם אני עובד בשבת בדיוק כמוהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך