רוכב האופנוע שנהרג מפגיעת טרקטורון הגיע במיוחד לאשדוד לרכב בדיונה

הרוכב כבן 20, אינו תושב העיר. הוא הגיע בשבת בבוקר במיוחד על מנת לרכב בדיונות של אשדוד. הוא נפצע אנושות ובביה"ח נקבע מותו. המשטרה חוקרת את תאונה שהייתה ככל הנראה חזיתית.
רוכב האופנוע שנהרג מפגיעת טרקטורון הגיע במיוחד לאשדוד לרכב בדיונה
הטרטורון שהיה מעורב באירוע. (צילום: דובורת המשטרה)

רוכב האופנוע שנהרג הבוקר בתאונה בדיונה ליד מד"א, כשנפגע מטרקטורון, אינו תושב העיר. אומנם שמו עדיין לא הותר לפרסום, אבל ל"אשדוד אונליין" נודע כי מדובר בבחור צעיר כבן 20 שהגיע במיוחד לאשדוד לדיונה בכדי לרכב בשטח.

פאראמדיקית מד"א מרין אטיאס, שהייתה בין הראשונים לטפל בו סיפרה:

"יצאנו מתחנת מד"א הסמוכה והגענו במהירות למקום, ראינו טרקטורון ואופנוע שטח עם פגיעות  ואנשים אמרו לנו שהם התנגשו חזיתית, על החול שכב צעיר כבן 24 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות תוך פעולות החייאה לחדר הטראומה בבית חולים אסותא כשמצבו אנוש"

המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות התאונה הטראגית. מה שנודע הוא שהתאונה הייתה חזיתית ולכן התוצאה הקטלנית שלה. הצעיר הובהל לביה"ח אסותא במצב אנוש, שם נקבע מותו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך