רוכב אופנוע שטח נהרג בתאונה קטלנית כשנפגע מטרקטורון

בן 20 שנפגע מהטרקטורון בשטח פתוח, בדיונה, סמוך למד"א, פונה במצב אנוש לביה"ח אסותא, אך נפטר מפצעיו. המשטרה בודקת את נסיבות התאונה.
רוכב אופנוע שטח נהרג בתאונה קטלנית כשנפגע מטרקטורון
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונה קשה וקטלנית, היום שבת.

היום שבת, בשעה 13:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על אופנוע וטרקטורון שהתהפכו בשטח פתוח, בדיונה, סמוך לתחנת מד"א באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הפצוע מהתאונה, לביה"ח אסותא באשדוד, תוך שהם נלחמים על חייו. המדובר בגבר כבן 20. שפונה במצב אנוש תוך פעולות החייאה, אבל לבסוף מותו נקבע. מסתבר כי זו הייתה תאונה חזיתית בין הרוכב לטרקטורון ולכן פגיעתו הקשה.

פאראמדיקית מד"א מרין אטיאס סיפרה:

"יצאנו מתחנת מד"א הסמוכה והגענו במהירות למקום, ראינו טרקטורון ואופנוע שטח עם פגיעות  ואנשים אמרו לנו שהם התנגשו חזיתית, על החול שכב צעיר כבן 24 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות תוך פעולות החייאה לחדר הטראומה בבית חולים אסותא כשמצבו אנוש".

מדוברות ביה"ח אסותא נמסר: "הפצוע הגיע במצב אנוש לבית החולים ועל אף מאמצי ההחייאה, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו"

מן המשטרה נמסר: "לפני כמחצית השעה התקבל דיווח על אודות תאונת דרכים בדיונה באשדוד בה מעורבים אופנוע שטח וטרקטורון (רייזר). כתוצאה מהתאונה נפגע רוכב האופנוע, צעיר בשנות ה-20, באורח אנוש ולפני זמן קצר נפטר מפצעיו. כוחות משטרה במקום ובוחן תאונות דרכים לכיש בדרכו לזירה לחקירת נסיבות התאונה".

הטרקטורון המעורב (צילום: דוברות משטרה)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך