חברת החשמל: "מטפלים בהפסקות חשמל"

מספר אזורים באשדוד עדיין ללא חשמל עוד מהלילה. מהחברה מטפלים ומזהירים: "אין להתקרב לחוטים קרועים וכי הם מהווים סכנת חיים בשל מתח חשמלי. יש לדווח על כל מפגע למשטרה או לחברת החשמל" .
עובדי חברת החשמל במהלך הסערה
עובדי חברת החשמל במהלך הסערה (צילום: דוברות חברת החשמל)

משעות הלילה ישנם אזורים שנותרו בעיר אשדוד ללא חשמל בגלל תקלות עקב הסערה. עובדי חברת החשמל ממשיכים לטפל בקווי מתח אשר נפגעו בשל מזג האוויר הסוער .

על פי חברת החשמל בשעה זו קיימות מספר הפרעות באשדוד והן מטופלות בכדי לספק חשמל לתושבים. ישנם אזורים בעיר שעוד מהלילה הם ללא חשמל. גם במקומות נוספים  כמו אשקלון, אשדוד רחובות , ראשון לציון ועוד יש הפסקות חשמל. חלק בגלל עצים שנפלו, או בגלל חוטי חשמל שנקרעו ועוד.

מדוברות חברת החשמל נמסר: "צוותי השטח פועלים במתכונת מתוגברת וכך גם מרכז שירות הלקוחות 103.חברת החשמל שבה ומדגישה כי אין להתקרב לחוטים קרועים וכי הם מהווים סכנת חיים בשל מתח חשמלי. יש לדווח על כל מפגע למשטרה או לחברת החשמל" .

עץ שנפל על חוטי חשמל (צילום: דוברות חברת החשמל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך