תורג'מן: "אנחנו שווים כמעט לכל קבוצה בליגה"

מאמן מ.ס מתכונן למשחק מול מכבי חיפה במוצ"ש (18.15, הי"א). תורג'מן: "חיפה קבוצה עם שחקנים טובים". המאמן מודע לעובדה שהוא חייב לנצח במשחק הזה. לשחקנים אמר באסיפה: "תיזהרו משחקני הקו השני של חיפה". יואב ג'ראפי השוער: "אנחנו לכל משחק מתכוננים אותו דבר".
תורג'מן
נגיע מוכנים. תורג'מן

במוצאי השבת תגיע מכבי חיפה לאיצטדיון הי"א (18.15). עמיר תורג'מן מאמנה של מ.ס אשדוד ערך בחמישי מסיבת עיתונאים לפני הקבוצה. הוא בעיקר ניסה להעביר מסר: "מכבי חיפה קבוצה טובה מאוד ואנחנו מכבדים אותה". אבל גם לו ברור כי אשדוד חייבת לנצח בבית.

תורג'מן: "כל משחק בפרק זמן הזה הוא מאד חשוב, אנחנו יודעים ומודעים למצב. עם זאת, אנחנו באים לעשות העבודה שלנו ולשחק כדורגל בטח בבית. אנחנו מאד רוצים לנצח אנחנו מכוונים לנצח, להגיד מה יקרה במגרש אני לא יכול. מדברים על זה שמכבי חיפה קבוצה במשבר עם המון שחקנים טובים ויש להם הרבה עוצמה".

המאמן המשיך: "אנחנו שווים לכל הקבוצות בליגה, כמובן שיש את הקבוצות שיש להם איכות יותר גבוהה. אבל עדיין אנחנו שם ולפעמים אנחנו לא מצליחים לשמור על תוצאה, אבל עושים את הדברים נכון ואנחנו תחרותיים אנחנו צריכים לעשות עוד יותר נכון וזה יילך וישתפר. מבחינת זמן הזאת אני מאד מרוצה מהשיפור של הקבוצה".

יואב ג'רפי, שוערה של הקבוצה אמר: " אנחנו לכל משחק מתכוננים אותו דבר , כל משחק הוא משחק גדול בין אם זה מכבי חיפה או הפועל עכו. אנחנו בכל משחק באים לנצח ומקווים לקחת נקודות בבית או בחוץ לא משנה מבחינתנו מקווים לעשות תוצאה טובה. מכבי חיפה זה מועדון גדול יהיה משחק קשה משחק טוב ואנחנו באים לנצח".

באסיפת הקבוצה אמר תורג'מן לשחקנים: "שימו לב לשחקני הקו השני של מכבי חיפה, כמו רועי קהת או אופיר מזרחי. הייתי מרוצה מחילופי המקום שעשיתם בהתקפה. תמשיכו כך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך