רצח את איתי, שטף ידיים בבית ויצא לצפות בהחייאה

מסתבר כי הרוצח אמיר בסטיקר בן ה-24, לא נמלט מהמקום לאחר שרצח את שכנו איתי מור. הוא נכנס לביתו שבקומה הראשונה לשטוף את ידיו מהדם ואף צפה בהחייאה שנעשתה על איתי. מעצרו הוארך ב-8 ימים. ההלוויה נדחתה מאחר וגופתו של מור הועברה לנתיחה. היא תערך מחר או במוצאי השבת.
הותר לפרסום: איתי מור הוא הנרצח בסכסוך השכנים
זירת האירוע. (צילום: דוברות המשטרה)

החשוד ברצח איתי מור בן ה-44, אמיר בסטיקר בן ה-24, מיהר לאחר הרצח להכנס לביתו שבקומה הראשונה, בכדי לשטוף את ידיו המגואלות בדם.

על פי עדים במקום החשוד ברצח דקר את מור ככל הנראה 3 פעמים בפלג גופו העליון, כנראה גם באזור הריאות. החשוד ברצח גר בקומה הראשונה ולאחר שדקר את מור למוות, נכנס לביתו, לא נמלט מהמקום, שטף את ידיו ואף צפה בפעולות ההחייאה שנעשו על מור. צוות ההחייאה במקום לא ידע שזה הרוצח, רק בדיעבד התברר להם שמי שצופה בהם במהלך ההחייאה אחראי לרצח.

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד בביצוע הרצח בשמונה ימים. כאשר בחקירתו הראשונית הוא סיפר כי ״קול פנימי אמר לי שהוא הולך להרוג אותי ולכן הרגתי אותו".

הלוויתו של איתי מור שהותיר אחריו אישה ו-4 ילדים, תערך מחר או במוצאי השבת. גופתו הועברה לניתוח רק היום יחסית ולכן טרם יצאה הודעה על ההלוויה. שכנים וחברים מהנמל, שם עבד חיכו לקבל הודעה על שעת ההלוויה ולבסוף הבינו שזה יתרחש מחר או מוצ"ש כאמור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך