הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח איתי מור ז"ל

לפני זמן קצר הודיעה המשטרה כי צו איסור הפרסום בענייני הרצח הוסר ובכך נחשף שמו של החשוד ברצח המזעזע שארע הלילה בעיר
החברים נפרדים: "הלב ממאן להאמין שאתה כבר לא פה חבר יקר"
מור ז"ל "בחוף הנחל"

לפני שעה קלה הודיעה המשטרה כי הוסר צו איסור הפרסום בעניין הרצח אמש באשדוד של איתי מור ז"ל שנרצח לאחר ששכנו דקר אותו מספר פעמים, עת ירד לשפוך את הזבל בשעת ערב מאוחרת.

בתוך כך הודיעה המשטרה כי הוארך מעצרו של אמיר בסטיקר בן ה-24, החשוד בביצוע הרצח בשמונה ימים. כאשר בחקירתו הראשונית הוא סיפר כי ״קול פנימי אמר לי שהוא הולך להרוג אותי ולכן הרגתי אותו".

כזכור, אמש פרסמנו כי איתי מור, 44, הוא הנרצח אמש בסכסוך השכנים אמש באשדוד.

איתי הוא עובד נמל אשדוד, במחלקת הציוד המכני. חבריו לעבודה היו הבוקר בהלם וכך גם שכניו. המדובר לפי אחד מחבריו שעובד איתו בנמל סיפר כי : "איתי בחור חייכן אוהב ים קייאקים, אין אחד שלא אוהב אותו. לא להאמין. כולם בנמל בהלם. לא מבין איך דבר כזה יכול לקרות. אדם עובד איתך אתה צוחק איתו ולמחרת הוא מת על כלום".

גם שכניו את איתי מספרים על בחור חייכן שכל הזמן מוכן לעזור. לאיתי 4 ילדים שנותרו עתה ללא אב. בינתיים הוציאה המשטרה צו איסור פרסום על הפרשה.

דובר המשטרה הודיע אמש כי בשעה 21:25 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות אירוע דקירה ברחוב אשכול באשדוד. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו את זירת האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. מהמקום פונה פצוע (44) באורח אנוש לבית החולים ובהמשך נמסר כי נפטר מפצעיו. חוקרי המשטרה החלו בבדיקת נסיבות המקרה תוך איסוף עדויות וממצאים פורנזיים ותוך זמן קצר עצרו את שכנו, בשנות ה-30 לחייו, של הנדקר והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד. הרקע לאירוע פלילי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך