מצמרר: "אשתו צעקה דקרו אותו, ראיתי אותו מלא בדם"

חבריו ומכריו של איתי מור שנרצח אמש מתקשים לקבל את הידיעה על מותו: "אדם עובד איתך אתה צוחק איתו ולמחרת הוא מת על כלום", אחת השכנות סיפרה: "הם בכו, הקטנה בכתה 'אבא, אבא', זה נורא"
הותר לפרסום: איתי מור הוא הנרצח בסכסוך השכנים
מקום הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

הלם כבד שורר בעיר אשדוד מאז היוודע שמו של הנרצח באירוע הדקירות אמש ברובע א', איתי מור בן 44 נשוי ואב לארבעה. מור זעק לעזרה ואישתו הזעיקה צוותי הצלה שהעבירו אותו במהירות לחדר הטראומה באסותא אשדוד. אך פציעתו הייתה אנושה ושם נקבע מותו כעבור זמן קצר. אמש עצרה המשטרה את שכנו של מור, צעיר בן 24 שנשלח לבדיקה פסיכיאטרית לאחר המעצר.

לבקשת חוקרי המשטרה, האריך היום בצהריים בית המשפט באשקלון את מעצרו של החשוד ברצח שארע אמש באשדוד בשמונה (8) ימים נוספים עד ליום חמישי 25.1.2018.

השכנה ולרי סמילנסקי שיצאה לחדר המדרגות לאחר ששמעה את המהומה שיחזרה את מה שראתה באותם רגעים: "יצאתי מהדירה, אשתו צעקה 'דקרו אותו, דקרו אותו', ראיתי אותו מלא בדם, היא רצה לילדים, הם בכו, הקטנה בכתה 'אבא, אבא', זה נורא"

חבריו הקרובים ממאנים להאמין כי איתי הלך לעולמו ורבים מהם נפרדו ממנו בפוסטים עצובים בפייסבוק: "לא נתפס שאתה כבר לא פה איתנו, קראנו לך בילדות בראקודה אחרי שנים קראנו לך איתי סבביתה זה משקף בתמצית מי אתה… הלב ממאן להאמין שאתה כבר לא פה חבר יקר וטהור… יום עצוב לקהילת גולשי אשדוד…. איתי מור יהי זכרך ברוך…."

אחר כתב: "גדלנו באותה שכונה והיה ילד הכי נחמד שיכול להיות..גלשנו ביחד שנים ותמיד עם חיוך על הפנים…היה בא לחוף ולתחנת הצלה עם המישפחה וראיתי אבא הכי אוהב והכי אכפתי.עולם מוזר ואכזר".

חבר אחר כתב וסיכם את ההרגשה שרבים מחבריו חולקים: "הוא נולד למים…נולד לגלים ולשקט וחינך את הילדים שלו לשקט ולשלווה.אני זוכר אותו עם עגלה ביד אחת ילד ביד שנייה ואשתו לצדו עם שני הילדים האחרים בירידה לבניין שלהם.הוא כל כך אהב אותם והם אותו.לא נתפס למוח וללב האנושיים איך אפשר בקלות כל כך ליטול חיים של בן אדם בגלל שטות…יהי זכרו ברוך".

צילום: שלומי ר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך