בחודש אחד: 4 הסכמים מוצלחים לעובדי הבניין

התחלה טובה לשנת 2018 לעובדי הבניין והתעשיות הנלוות. בחודש אחד נחתמו ארבעה הסכמים שמשפרים ומשדרגים את תנאי שכרם והעסקתם של עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ יצחק מויאל מסכם חודש אחד מוצלח
בחודש אחד: 4 הסכמים מוצלחים לעובדי הבניין

שנת 2018 נפתחה בסערה בתחום יחסי העבודה בענף הבנייה. עובדי הענף זכו בחודש אחד לבשורות טובות שמשדרגות את תנאי עבודתם ושכרם. לא פחות מארבעה הסכמים בחודש אחד. זה החל בהעלאת שכר המינימום בענף הבניין,שעומד כיום על 5,600 שקלים ולמנהלי עבודה 10,000 שכר מינימום. בכך יקבל הענף מעט יוקרה והכרה על עבודתם הנאמנה של העובדים שעוסקים בבניין הארץ.

בנוסף, נחתם בשבוע הסכם עבודה עם עובדי הבינוי של משטרת ישראל, אותם אנחנו מייצגים. כמי שהוביל את ההסכם באופן אישי, אני יכול להעיד על עליות ומורדות שהיו במסגרת המו"מ הזה. זה החל מיד עם סיום תוקפו של ההסכם הקודם בשנת 2014. אז התחלתי לנהל מו"מ שהיה מאוד קשה ולא קל, שכלל סכסוך עבודה עד כדי שביתה.

למרות הסכסוך המתמשך בין הצדדים המו"מ נמשך, ואני שמח כי לאחר שנים של שיחות ומו"מ עיקש עם נציגי האוצר ונציגי המשטרה הבכירים, חתמנו על ההסכם בחתימה שלי, של מפכ"ל המשטרה רוני אלשייך, ושל יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן.

ההסכם עם עובדי הבינוי של משטרת ישראל נועד להסדיר עדכוני השכר ותוספות השכר לשנים הקרובות, שנשחק באופן משמעותי. כמו כן נועד ההסכם להגדיל את ההפרשות לפנסיה, קידום בדרגות תוספות מיוחדות בהתאם לאופי העבודה, תוספות סיכון ותוספת כוננות. אני שמח שההסכם שנחתם בעצם תיקן עוול גדול לאותם עובדים שנותנים ומקריבים את נשמתם לשרת את המדינה.

בנוסף, שמחתי גם עבור עובדי מפעלי התעשיות 'אקרשטיין' על הסכם שחתמנו עם ההנהלה ושיהיה תקף לארבע שנים. מדובר בבשורה טובה לעובדים שיקבלו תוספות שכר ממוצעת של% 3.75 לשנה לכלל עובדי החברה במפעלים בירוחם, באשדוד ובראש פינה. ההסכם מסדיר גם הפרשות מתוך התשלום של הפרמיות לתנאים הסוציאליים ולפנסיה.

הסכם נוסף שחתמנו השבוע עם קבוצת "רדימיקס" הבעלים של חברת "אבן וסיד", סוגר חודש מוצלח של חתימות הסכמים טובים לעובדים ומהווה תחילתה של שנה טובה לעובדי 'אבן וסיד'. ההסכם שחתמנו עם ההנהלה יעניק לעובדי החברה תוספות שכר משמעותיות שכוללת חלוקת בונוסים לכלל העובדים וזאת לאור שנה מוצלחת כלכלית לחברה לשנת 2017.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך