חתן וכלה חגגו חתונה בזכות שיתוף פעולה בין אשדוד לאשקלון

זוג צעיר מאשקלון, הוא בן 22 היא בת 19, זוג חסר כל שרצה להתחתן, פנה לניסים אלמקייס אחד ממתנדבי העיר אשקלון. האחרון פנה מיד לחברו איציק איטח, ממתנדביה הבולטים של אשדוד, והשניים הצליחו לארגן חתונה עם אולם, צלם, חליפת חתן וכל מה שנלווה, ובעיקר שמלה נוצצת לכלה
חתן וכלה חגגו חתונה בזכות שיתוף פעולה בין אשדוד לאשקלון

זה סיפור על רצון טוב שחוצה ערים, רצון טוב לעזור למי שזקוק. סיפור על חתן כלה ושני מתנדבים מערים שונות, שהצליחו לארגן לשניים שהם חסרי כל חתונה כפי שחלמו עליה, ולא פחות חשוב הגשימו לכלה חלום, שתהיה לה שמלה.

ניסים אלמקייס הוא מתנדב ידוע מהעיר אשקלון, אדם שפועל למען נזקקי עירו. לאחרונה הגיע אליו זוג צעיר, הוא בן 22 היא בת 19 ובפיהם בקשה. הם רוצים להתחתן, אבל אין להם אגורה לכך. מצבם הכלכלי קשה אבל הם ביקשו שינסה לעזור לארגן להם חתונה. לשניים לא היה כסף עבור אולם, לא עבור צילומים, לא עבור בגד לחתן ובעיקר לא עבור שמלה לכלה.

הכלה מאוד רצתה שמלה. היא לא רצתה להגיע ביום החשוב ביותר עבורה לבושה בצורה רגילה. היא ידעה שאינה יכולה להרשות לעצמה לשכור שמלה, אבל על החלום לא ויתרה.

אלמקייס החליט לפעול. הדבר הראשון שהוא עשה היה להתקשר לחברו הקרוב, איציק איטח מאשדוד, ממתנדביה הגדולים והידועים של העיר. אלמקייס סיפר לאיטח על המקרה של הזוג הצעיר ובעיקר על שמלת הכלה ואיטח אמר לו: "אני על זה, מטפל".

בתוך זמן לא ארוך הצליחו השניים לארגן בעזרת אנשים טובים משתי הערים כל מה שצריך עבור חתונה. אולם, די. ג'י, צלם ואפילו חליפה לחתן. אבל הפרויקט העיקרי היה השמלה.

איטח החליט שיעשה הכל שיהיה לכלה שמלה שהיא תאהב. הוא פנה למספר סלוני כלות באשדוד, ולבסוף באחת מהן הודיעו לו כי הכלה יכול להגיע למדוד שמלה. יתרה מכך, ביקשו שזה יישאר אנונימי. הם מוכנים לתת בלי פרסום, מה שנקרא מתן בסתר.

איציק איטח מיד התקשר לחברו ניסים אלמקייס שהודיע לכלה: "סעי לאשדוד למדוד שמלה". הכלה הנרגשת נסעה מיד לעיר הנמל, ואיטח הביא אותה לסלון הכלות. שם היא מדדה ובחרה לבסוף שמלה שאהבה. מבחינתה היא השיגה את מבוקשה. היא כבר לא האמינה כי היא תזכה להתחתן עם שמלה ככל הכלות. ההתרגשות והבכי של הכלה ריגשו את כל באי סלון הכלות.

איטח: "זה זוג צעיר שבאמת היה חשוב לנו שלפחות הרגע הזה יהיה מאושר עבורו. העובדה שהכלה זכתה להגשים את חלומה הוא סיפוק עבורי ועבור כל מי שתרם ועזר. יש אנשים טובים באשדוד ובכל מקום, וטוב לדעת שיש אנשים כאלו. מיד כשניסים התקשר היה לי ברור שאני לא חוזר בידיים ריקות. ידעתי שאמצא בעיר מי שיעזור". אבל יש עוד. מסתבר שגם חליפת החתן הגיעה לבסוף מאשדוד. איטח מצא חנות בגדים מיוחדת לחתנים, שבשמחה העבירה לו חליפה לחתן.

הזוג הצעיר עומד בקרוב להתחתן כמו כל חתן וכלה אחרים. החתונה תערך באשקלון, שם השניים גרים. גם איטח ואלמקייס יהיו בין האורחים. לא בטוח שכל מי שיהיה נוכח בחתונה וייהנה ממנה וישמח את הזוג הצעיר, יידע שזה התאפשר בעיקר בזכות שתי ערים שכנות, אשדוד ואשקלון שהמשותף לשתיהן הוא הרצון לעזור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך