הלקוחה מאשדוד החבילה מהדואר נשלחה לראשל"צ לחנות כלי בית

בשבוע שעבר פרסמנו על לקוחה מאשדוד שקיבלה 4 חבילות שהזמינה בדוארישראל, ב-4 סניפים שונים. מסתבר שמצבה עוד טוב. יש מי שקיבלה 14 חבילות ב-14 סניפים שונים ובנוסף צריכה מאשדוד לנסוע לראשל"צ לאסוף חבילה....בחנות כלי בית. מדואר ישראל נמסר: "מתנצלים בפני הלקוחה".
שלט דואר ישראל

לפני כשבוע פרסמנו כאן על לקוחה של דואר ישראל מאשדוד שקיבלה את 4 החבילות שהזמינה ב-4 סניפים שונים. עכשיו מסתבר שלה עוד היה "מזל". יש מקרים של 14 חבילות שהגיעו ל-14 סניפים שונים והשיא, לקוחה מאשדוד שתצטרך לאסוף חבילה ששלה שנשלחה בדואר ישראל… בראשון לציון…בחנות כלי בית.

עדן וידל היא הלקוחה שסיפרה את סיפורה על 4 החבילות השונות שאותו שפרסמנו כאן. היום היא אמרה: "אני מזמינה הרבה דברים מחו"ל ומתי שאני מקבלת הודעה שהם הגיעו לדואר. כל פעם אני מקבלת אותם בסניף אחר ברחבי אשדוד. זה ממש לא הגיוני שבמקום ללכת לאסוף את כל החבילות מסניף אחד שולחים אותי לכמה סניפים ואני צריכה לחכות בתור כמה פעמים במקום פעם אחת. וכל זה אני עושה בתחבורה ציבורית שגם היא גרועה מאוד באשדוד".

נא לאסוף מחנות הכלים בראשל"צ. הלקוחה בכלל גרה באשדוד

התגובות לסיפור כאמור גילו תמונה עגומה. אחת מהן גילתה כי היא הזמינה מחו"ל 14 חבילות וכולן הגיעו ל-14 סניפים שונים.  אחת מהן הגיעה ל…חנות כלי מטבח בראשון לציון, כשהיא הלקוחה גרה באשדוד כאמור. כך היא כתבה: "אני בכלל הזמנתי קרוב ל 14 חבילות כל אחת הגיעה למקום אחר באשדוד וחבילה אחת הגיעה לי לחנות כלים בראשון לציון!!!!!הזיה ואני בכלל מאשדוד מה הקטע הזה…"

סיפור נוסף היה של לקוחה שקיבלה הודעה לאסוף מ-7 סניפים שונים, 7 חבילות. : "אני לא מבינה איך עד עכשיו אף אחד לא אמר על זה כלום שנה שעברה הגיע לי ל-7 סניפים שונים באשקלון במרחק של נסיעה לא קצרה בכלל ולא הליכה והייתי צריכה כחיילת להסתובב ברחבי העיר או לשלוח את ההורים לקחת ומשם הגעתי למסכנה ! לא מזמינים דצמבר-ינואר! שלא נדבר על מחדלים כמו אופס נפל מאחורי הדף ובדיוק השבוע הזזנו ומצאנו חבילה. שלך לפני 7 חודשים"

מדואר ישראל טרם נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכנו עלה כי מדובר, לצערנו, בניתוב שגוי. הבוקר הועברה החבילה למיון חוזר והיא תנותב לאשדוד.יצויין כי בחודשיים האחרונים הגיעו לארץ כמויות גדולות של חבילות שהוזמנו בימי הקניות הבינלאומיים. בשנת 2017 טיפלה החברה במסירת 61 מיליון חבילות ובכמויות בסדר גודל כזה ייתכנו מספר טעויות. מכל מקום, אנו מתנצלים בפני הלקוחה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך