חשוד באיומים על חיי ראש העיר נעצר ושוחרר

מייק ויצמן ממובילי המחאה באשדוד נגד העירייה בטענה לכפיה דתית נעצר אמש לאחר חשד כי איים ברשת החברתית על ראש העיר, מאוחר יותר הוא שוחרר
חשוד באיומים על חיי ראש העיר נעצר ושוחרר

המהומה סביב השבת באשדוד עולה מדרגה, לאחר מס' מחאות ליגיטימיות, ישנו חשש ע"י המשטרה מלקיחת צעד קדימה בכל הקשור לאלימות פיזית, ובהתאם לכך היא ביצעה אמש מעצר של אדם החשוד כי לכאורה איים בפייסבוק על חייו של ראש העיר.

מייק ויצמן הוא ממובילי המחאה באשדוד נגד הכפייה הדתית ואמש הוא נעצר בעקבות חשד שכתב דברים נגד ראש העיר, אך בדף הפייסבוק שלו הוא הבהיר את הדברים לאחר שכתב כך "חברים יקרים, הערב עוקבתי לחקירה בחשד של איומים על ראש עיריית אשדוד, מר יחיאל לסרי. ברצוני להדגיש כי מעולם לא איימתי על איש בכלל ועל ראש העיר בפרט.
במידה ודבר מה מדברי בפייסבוק פורש כאיום או מישהו נפגע מדברי ברצוני להתנצל. ראש עיריית אשדוד מר לסרי, הוא נבחר ציבור ובכולנו חייבים לשמור על כבודו".

בעיריית אשדוד הגיבו למקרה ואמרו: ראשית, התלונה בנושא לא הוגשה על ידי העירייה או מי מטעמה והמשטרה פעלה לפי שיקול דעתה הבלעדי, בשבועיים האחרונים ראש העיר דר׳ יחיאל לסרי מנהל את הסוגיה הרגישה של אכיפת חוק העזר בנושא השבת, באופן האחראי ביותר, לטובת שמירה על המרקם העדין שקיים בעיר אשדוד, ומניעת ליבוי יצרים ומתח בין האוכלוסיות בעיר, כאשר המטרה הינה להשיב את מצב הסטטוס-קוו לקדמותו במהירות האפשרית.

לא בכדי, בחר ראש העיר לפעול לפתרון אמיתי ולא ללבות את השיח בתקשורת. ההפגנות והשיח ברשתות החברתית, הן חיוניות ומהוות כלי דמוקרטי חשוב, כל זמן שהגבולות לא נחצים והן מכבדות ומכובדות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך