אירוע קשה: אדם נרצח בכניסה לבניין מגורים

כוחות ההצלה הוזעקו לרחוב האשכול לאחר שהתקבל דיווח על פצוע אנוש באירוע דקירות, הוא טופל והעובר לבית החולים אסותא שם נקבע מותו
אירוע קשה: אדם נרצח בכניסה לבניין מגורים

לפני שעה קלה התקבל דיווח על פצוע קשה שנדקר בפלג גופו העליון בכניסה לבניין מגורים ברחוב האשכול באשדוד. צוותי הרפואה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והחלו בנסיונות החייאה בגבר כבן -40, הוא הובהל לבית החולים אסותא אשדוד במצב אנוש לאחר מאמצי החייאה בשטח ובאמבולנס. צוות הטראומה של בית החולים המשיך בניסיונות ההחייאה, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו.

מהמשטרה נמסר כי: "בשעה 21:25 התקבל דיווח במוקד המשטרה על אירוע דקירה ברחוב אשכול באשדוד. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו את זירת האירוע. מהמקום פונה פצוע באורח קשה מאוד לבית החולים. חוקרי המשטרה החלו בבדיקת נסיבות המקרה תוך איסוף עדויות וממצאים פורנזיים."

דוברות איחוד הצלה: בהמשך לאירוע דקירות באשדוד – אבי עמר נהג אמבולנס של איחוד הצלה ודניאל בוקובזה חובש מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה מספרים: "כשהגענו לזירה הפצוע היה ללא הכרה לאחר שנדקר בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

צילום: איחוד הצלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך