גבי כנפו: "האופוזיציה משחירה את העיר ופוגעת בתפקודו של לסרי"

ממלא מקום ראש עיריית אשדוד, עו"ד גבי כנפו התייחס היום בפוסט בפייסבוק לעניין השבת והדו"חות שניתנו לעסקים בשבת, ומאשים את חברי האופוזיציה בהשחרת העיר ובניסיון לפגוע בתפקודו של ראש העיר
גבי כנפו: "האופוזיציה משחירה את העיר ופוגעת בתפקודו של לסרי"

בפוסט שהעלה הערב ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו לדף הפייסבוק שלו הוא כותב: "אשדוד אהובתנו היא עיר מעורבת של תושבים מכל הגוונים המגזרים והעדות, שבעשור האחרון עברה מהפכה בכל תחום אפשרי, בהובלתו של ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר אשדוד. אין תושב בעיר הזו שלא מרגיש את השינוי ואין אחד שאינו גאה להיות אשדודי. לא אמנה פה את רשימת ההישגים הגדולה, מי שלא מכיר מוזמן לבדוק מה קרה פה ב-10 שנים האחרונות שהפכנו לעיר פופולארית כל כך. בדרישה לשכירות עקפנו את תל אביב וזה מלמד עד כמה אשדוד היא כיום עיר יוקרתית וסופר מבוקשת.

בהמשך כנפו מותח ביקורת על חברי האופוזיציה שלדבריו משחירים את העיר ומנהיגיה: "חברי האופוזיציה לא פספסו שום אפשרות ושום דרך כדי להשחיר את אשדוד ומנהיגיה. השקיעו ימים ולילות כדי לנסות ולפגוע בתפקודו של ראש העיר ולהדביק בו כל רפש אפשרי, אבל זה לא עזר להם ואשדוד צועדת בתנופה ומהווה מקור גאווה לתושביה. אין ספק, לא תמיד אפשר לרצות את כולם ולעיתים, תהליכי שינוי ושדרוג מתקבלים בחשדנות כמו בפרוייקט התחבורה הציבורית החכמה, אבל בסופו של דבר מי שעיניו בראשו מבין שצריך להסתכל קדימה ולשמור את אשדוד עיר עם תנועה פתוחה וזורמת כמו שאנחנו רגילים ואוהבים. שימו לב כמה כתבות קראתם בשבועות האחרונים על פקקי ענק לאורך המדינה בגלל עומס על הכבישים וחוסר תכנון, באשדוד ראינו את הנולד ותוכנית האב לתחבורה תבטיח שאצלנו זה לא יקרה".

לגבי השבת כותב ומדגיש כנפו כי: "דוחו"ת לעסקים בשבת הם לא משהו חדש. הם היו בעבר ואף יהיו בעתיד כחלק מהחיים במרקם המשותף. מי שאומר לכם שלא כך הדבר, תבקשו ממנו שיתחייב שאצלו לא יהיו דוחו"ת".

ולסיכום מביע כנפו אמון מוחלט בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וכותב: "אני סומך במאה אחוז על ראש העיר ששמר תמיד על מרקם נכון של חיים ביחד, וכשהיה צריך לא הסס להפעיל יד קשה נגד מי שניסה לשנות את הסטטוס קוו מ-2 הצדדים. עלינו לאהוב ולכבד את הזולת וליהנות מהעיר המדהימה שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך