אבסורד: 4 חבילות שמיועדות ללקוחה הגיעו ל-4 סניפים שונים

הלקוחה הזועמת מאשדוד כתבה פוסט בעניין ואמרה: "למה אני לא יכולה לקבל את כל החבילות שלי בסניף אחד? דואר ישראל אוהב לטרטר את האזרחים מסניף לסניף". דואר ישראל: "החבילות נותבו בשל עומסים"
דואר אשדוד
למצלומים אין קשר לכתבה

טרטור סטייל דואר ישראל.

לקוחה של דואר ישראל מאשדוד אמורה הייתה לקבל 4 חבילות. היא שמחה לשמוע שכולם הגיעו, אבל מה שהיא לא שמחה לגלות שכל חבילה היא תקבל במקום אחר. אותה לקוחה 4 סניפים שונים לאסוף את דבר הדואר.

בפוסט זועם היא כתבה: "למה אני לא יכולה לקבל את כל החבילות שלי בסניף אחד?????? מחדל של דואר ישראל מרכזי באשדוד שאוהב לטרטר את האזרחים מסניף  בושה!!!!!!! 4 חבילות שמיועדות לאותו בנאדם".

4 סניפים שונים

חבילה אחת היא קיבלה בשופרסל דיל ברחוב הרצל. חבילה אחרת היא קיבלה "בממתקי אדר" ברחוב אדר 4. נוספת היא קיבלה בקניון הסיטי ואת החבילה האחרונה "בבר מיגון" במנחם בגין.

אחת המגיבות כתבה לה: "שטויות דאגו לך ליום טיולים בסניפי הדואר השונים בעיר…..דואר ישראל עד לאן תגיעו".

תגובת דואר ישראל: "בחודש דצמבר הגיעו כמויות גדולות של חבילות שהוזמנו בימי חגי הקניות הבינלאומיים. החבילות נותבו, למרכזי מסירה שונים בשל עומסים שנוצרו במרכזים, ועל מנת לא לעכב את מסירת החבילות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך