העיר אשדוד במקום ה-15 בהזמנת חבילות מחו"ל

דואר ישראל פרסם היום את טבלת ההזמנות הארצית של פריטים מחו"ל - במקום ה-15 נמאת העיר אשדוד. האתרים הפופולאריים: עלי אקספרס, איביי, נקסט, אסוס ואמזון
העיר אשדוד במקום ה-15 בהזמנת חבילות מחו"ל

61 מיליון חבילות הוזמנו מחו"ל בשנת 2017 במשקל כולל של 10,800 טון, כך עולה מנתוני דואר ישראל לסיכום שנת 2017. מדובר בגידול של כ-15% לעומת שנת 2016, אז הוזמנו כ-52 מיליון חבילות במשקל כולל של 9,704 טון. תחום הסחר המקוון צמח במאות אחוזים בעשור האחרון, כאשר לשם השוואה בשנת 2006 הוזמנו מחו״ל רק כ-19 מיליון חבילות.

על פי נתוני דואר ישראל העיר כרמיאל היא העיר המובילה ב-2017 בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסיה עם 163 אלף חבילות ואילו העיר אשדוד מדורגת במקום ה-15 עם 559,484 חבילות – כאשר כל תושב הזמין מחו״ל בממוצע 2.23 חבילות בשנה.

הרחובות העצמאות והציונות בסיטי הרחובות המובילים בארץ בהזמנת חבילות: מהנתונים עולה כי ברחוב העצמאות באשדוד הזמינו הכי הרבה חבילות בארץ לרחוב, ורחוב הציונות באשדוד הוא השני בהזמנת חבילות בארץ בשנת 2017 לרחוב.

החגים הבינלאומיים הגבירו את ההזמנות מחו״ל, כאשר בחודש נובמבר נמסרו כ-8.4 מיליון חבילות, לעומת חודש נובמבר אשתקד בו נמסרו 7 מיליון חבילות. בדצמבר 2017 נמסרו 7 מיליון חבילות, לעומת 6.2 מיליון בדצמבר 2016.

מנתוני דואר ישראל עולה כי עלי אקספרס ו- eBayממשיכים להיות אתרי הקניות הפופולריים בקרב הישראלים, אחריהם ,next asosו .Amazon-גם אתר הספרים Book Depository ואתר הוויטמינים iHerb פופולריים ביותר בקרב הישראליים. עלי אקספרס הוא האתר המוביל בהזמנות, כאשר 50% מההזמנות כיום לישראל מתבצעות באמצעותו. הקטגוריות המובילות בהזמנות הן ביגוד והנעלה, כלי בית, אביזרים, גאדג'טים לבית ולסלולר, וויטמינים וקוסמטיקה.

על פי נתוני דואר ישראל העיר כרמיאל היא העיר המובילה ב-2017 בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסיה עם 163 אלף חבילות, כאשר כל תושב הזמין מחו״ל בממוצע 3.4 חבילות בשנה. קריית גת הגיעה למקום השני בדירוג עם מעל 172 אלף חבילות, וראשון לציון, שדורגה בשנת 2016 במקום ה-1 בהזמנת חבילות, דורגה במקום השלישי בשנת 2017 עם 783 אלף חבילות. תל אביב היא העיר שתושביה הזמינו הכי הרבה חבילות בשנת 2017 עם מעל 1.1 מיליון חבילות, אך ביחס לגודל האוכלוסיה היא מדורגת רק במקום ה-19.

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין אמר כי ״כמות ההזמנות מחו״ל גדלה בקצבים אקספוננציאליים משנה לשנה, כאשר ב-2017 בכל שנייה הוזמנו בישראל שתי חבילות, וזאת מאחר והציבור הישראלי הבין שיוכל לחסוך עשרות ומאות שקלים בכל קנייה באמצעות הרכישות המקוונות. על מנת לסייע בהורדת יוקר המחייה ביצענו השנה השקעות רבות בשיפור השירות, שאיפשרו לנו להתמודד עם הגידול המתמשך בהזמנות. לצורך כך השקנו את מרכז הסחר המקוון לחבילות במודיעין שמסוגל לקלוט ולמיין מעל 100 מיליון פריטים בשנה. בזכות מרכז זה ההיערכות לחגי הקניות הבינלאומיים היתה טובה מאוד ואפשרה לנו להעביר מאות אלפי פריטים לכל הארץ. בנוסף השנה פתחנו 430 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשום ברחבי הארץ, בשיתוף רשתות וחנויות פרטיות, זאת בנוסף ל-700 היחידות הקיימות, מה שהופך אותנו לגוף הריטייל הגדול בישראל״.

12121231231234234

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך