הורים ותלמידים שימו לב: בתחילת השבוע שביתה בתיכונים

לכל הפרטים >>

מועצת התלמידים והנוער הארצית הודיעה  ביום שישי, כי ביום ראשון הקרוב יושבתו הלימודים בתיכונים מהשעה 12:00, ויתקיימו הפגנות בשטחם, במחאה על החלטת ארגון המורים לחדש את העיצומים ולא לקיים מבחנים, במיוחד לנוכח העובדה שבגרויות החורף מתקיימות בימים אלה.

לפני כחודש,הודיעו משרדי החינוך והאוצר וארגון המורים כי הגיעו להסכם שכר חדש למורים. מרכז השלטון המקומי, שחתימתו על ההסכם מחויבת, הודיע כי אין בכוונתו לעשות זאת עד שיקבל ממשרד החינוך תוספות שכר לטובת בניית כיתות מב"ר ברחבי הארץ. בתגובה, הודיע יו"ר ארגון המורים רן ארז על חידוש העיצומים והורה שלא לקיים מבחנים. מדובר בהחלטה קריטית מפני שתלמידי התיכון נמצאים כעת בתקופת בגרויות החורף, וכמעט מדי יום מתקיימת בחינת מתכונת.

היום, שישי,  החליטו התלמידים לקחת את המושכות בידיים והודיעו, כאמור, כי הלימודים ביום ראשון יושבתו מהשעה 12:00 ויתקימו הפגנות בשטחי בתי הספר. "אין דרך אחרת להגיד את זה – כפי שזה נראה כעת, המטרה היחידה של רן ארז היא לפגוע בתלמידי ישראל", אמר יו"ר מועצת התלמידים יובל חלביה.

חלביה הוסיף: "בחודשים האחרונים אנו חשופים כולנו לטלטלות חוזרות ונשנות במערכת החינוך, אשר מושפעות באופן ישיר ממצבי הרוח השונים של מי שאמור לייצג את מורי ומורות ישראל. אנו התלמידים לא מוכנים ולא יכולים להמשיך לשחק במשחקי הכוח

חלביה הוסיף כי "בימים אלו, כשאנו בעיצומה של תקופת בגרויות החורף – לא ייתכן כי דווקא בתקופה קריטית כמו זו לעתידנו, נאלץ לסבול ממאבקי אגו ושררה. הגיע הזמן שמישהו כאן ייקח את המושכות לידיו ויהיה המבוגר האחראי.  אנו מודיעים באופן חד משמעי אשר אינו משתמע לשני פנים כי אם נושא זה לא ייפתר בשבוע הקרוב, נרעיד את מערכת החינוך הישראלית. רן ארז – הגזמת".

רן ארז בתגובה: "השלטון המקומי ואף גורם אחר לא הודיע לנו דבר בנושא. נקבעה איתנו פגישה ביום שלישי הקרוב בשעה 12:00 כדי לנסות לסיים את הסיפור ולחתום על ההסכם. אני לא יודע מה יגישו לנו לחתימה, אבל אם אכן ייחתם ההסכם ביום שלישי, העיצומים יוסרו".

ממרכז השלטון המקומי נמסר בתגובה: "המרכז מודיע על תמיכתו הבלתי מסויגת במועצת התלמידים הארצית והעומד בראשה יובל

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך