מרמלה לחצי. מכבי בן אשדוד ניצחה ברמלה 76:73 ועלתה לחצי גמר גביע המדינה

בעונה שעברה לא עברה מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל, את רבע הגמר. היום, חמישי, היא עשתה צעד חשוב לזכייה בגביע המדינה, כשניצחה בחוץ במשחק קשה את רמלה 76:73. טיםאני הייז שיחקה מחצית שלמה עם נקע בקרסול. שי דורון עם 18 נקודות.
עדן ענבר והאוהדים.
עדן ענבר והאוהדים. עוד עונה

יום הולדת שמח מר ענבר. עדן ענבר לא יכול היה לבקש יום הולדת 46 שמח מזה. עלייה לחצי גמר גביע המדינה עם קבוצתו מכבי בן אשדוד אלופת המדינה בכדורסל נשים, במשחק הכי צמוד שהיה יכול להיות 76:73, בחוץ בסיום על אליצור רמלה.

בעונה שעברה לא עלתה אשדוד לחצי הגמר. היא נוצחה ברבע על ידי חולון. הפעם היא הוכיחה אופי ונחישות. הדוגמא הקלאסית היא טיפאני הייז שנקעה את הקרסול במחצית הראשונה ושיחקה מחצית שלמה כשהיא בקושי עומדת על הרגל, אבל נלחמה בהגנה.

המשחק היה צמוד. הרבעים היו צמודים וכל רגע נראה היה שקבוצה אחרת תעשה את זה. אבל אשדוד לקראת הסיום נתנה לניסיון לדבר. היא עלתה ליתרון של 3 נקודות דקה לסיום ושמרה עליו בכח. שי דורון עשתה את שלה עם 18 נקודות והרבה מנהיגות. הייתם צריכים לראות את טיפאני ג'קסון בוכה לאחר הניצחון. נראה כאילו במשחק ברמלה אשדוד חזרה להיות האשדוד שכולם מכירים, שאין אצלה דבר כזה להפסיד. רוצים גמר..ום גביע.

קלעו לאשדוד: דורון 18, ג'קסון 14, הייז והופקנס 13 כ"א, לויצקי 11, בן נון 3, קולודני והאטיס 2 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך