המהפך שעבר בית העלמין באשדוד

חולקים כבוד אחרון: המועצה הדתית שיפצה את אולם ההספדים בבית העלמין, וכן נחנך גמ"ח השאלת ציוד ללא תמורה למשפחות אבלים. ראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, קצר שבחים מהדוברים על פעילותו המבורכת בדאגה לא רק לחיים אלא גם לכבודם של הנפטרים
המהפך שעבר בית העלמין באשדוד

במעמד נכבד, מרגש ומרשים התקיים טקס "חנוכת אולם ההספדים" בבית העלמין באשדוד, לאחר שיפוץ יסודי שנעשה בו לאחרונה ע"י המועצה הדתית. במקום נעשו שיפורים כמו תאורה, ספסלים, צמחיה מוארת, כיורים עם נגישות, מערכת הגברה מקצועית, שילוט הכוונה ועוד. במעמד נשאו דברי ברכה הרבנים הראשיים הרב חיים פינטו והרב יוסף שיינין, וכן ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

את הטקס הנחה בטוב טעם יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, שבדבריו פירט על כל העשייה המקיפה בכל בית העלמין ועל ההשקעה הגדולה, כדי לתת הרגשה נוחה יותר ולהקל מעט על המשפחות הפוקדות מקום זה בשעות לא קלות.

הרבנים וראש העיר בדבריהם, בירכו וציינו לשבח את יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, "אשר נוהג לכבד את הנפטרים והחיים כאחת במסירות מיוחדת, כמדומה שאין עוד הרבה בתי עלמין כאלו שיש בהם את היופי, הסדר והכבוד לנפטרים כמו כאן באשדוד". אמרו הדוברים. בשלב זה העניק הרב עובדיה דהן כאות הערכה פרס "מגן ראש המועצה הדתית" לרבנים הראשיים ולראש העיר, על פעילותם המבורכת בכל ימות השנה לכלל הציבור.

לאחר דברי הברכה, נגשו להסרת הלוט בחדר הטהרה, שם המועצה הדתית הנציחה את זכרו של ר' יהונתן לוי זצ"ל, מאנשי חברת קדישא הוותיקים בעיר. משם פנו הרבנים הראשיים וראש העיר לטקס גזירת הסרט בכניסה לבית העלמין, כאשר כולם יחד גזרו את הסרט ובירכו את הנוכחים בבריאות ואריכות ימים. מיד לאחר מכן חנכו את האגף החדש בסמוך, שהורחב לאחרונה גמ"ח ציוד השאלה "חינם" למשפחות אבלים, "חסדי עובדיה" ע"ש מרן עובדיה יוסף זצוק"ל.

בקביעת המזוזה, הרבנים הראשיים כיבדו את ראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, כאות הערכה על פעולותיו הברוכות בכל נושא צורכי הדת במסירות נאמנה. סעודת מצווה מכובדת התקיימה ב"חדר הסעודות", שגם עבר שיפוץ מיוחד לרווחת בּאֵי המקום. בקביעת מזוזה לחדר הסעודות כובד הרב הראשי רבי חיים פינטו. כהערכה מיוחדת לעובדי חברה קדישא המסורים, ראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן העניק מפה יוקרתית לכבוד שבת קודש בתוספת ברכה נרגשת. בדברי ברכה שנשא הרב דהן, הודה לחברי המועצה ולסגנו אלי אטיאס, שדאג לכיבוד במעמד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך