האשדודי שעקץ נהגי מוניות: "תעזרו לי להכניס ספר תורה לזכרו של אבי"

אדם מאזור אשדוד, שהציג עצמו כאיש עסקים, חשוד כי הונה נהגי מוניות * הוא סיפר להם כי הוא זקוק לסיוע בהכנסת ספר תורה לזכר אביו, ונעלם עם הכסף. אחד הנהגים טען כי הוא כנראה סומם ונלקח ממנו סכום כסף גבוה של אלפי שקלים, הוגשה תלונה במשטרת אשדוד
גבר בגיל העמידה

הכל החל כשאחד מנהגי המוניות פרסם בקבוצה, בה שותפים נהגי מוניות אחרים, כי נעקץ על ידי אדם שלקח ממנו אלפי שקלים, בתואנה כי הוא צריך אותם עבור הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת אביו ונעלם עם הכסף בשווי של אלפיים שקלים. חברים אחרים בקבוצה החלו לספר כי גם מהם הוא גנב כסף, ואכן הציג עצמו כאיש עסקים. פעם כבעל אולם אירועים, פעם כבעל בית קפה, מחלקם ביקש כסף לזמן מוגבל ונעלם. חלק מנהגי המוניות סיפרו בקבוצה כי הם גם סוממו לכאורה בעזרת משקה שקנה להם ונלקחו מהם אלפי שקלים.

סיפור העוקץ הפך לשיחה בין הנהגים ואחד מהם כתב בפייסבוק: "תיזהרו מהאיש הזה, לא להעלות אותו למונית, הוא עקץ אותי בנסיעה לירושלים וברח. שתפו בכל המקומות". הוא צירף תמונה של הגבר שלכאורה גנב את כספו. המדובר בחשוד מאזור אשדוד והתלונה הוגשה במשטרת אשדוד.

נהג מונית אחר סיפר בקבוצה כי האיש שנסע מירושלים לאשדוד, סיפר כי הוא איש עסקים. הוא שילם ואמר שהוא רוצה לאסוף בהמשך טלפונים מאשדוד. בדרך הוא סיפר שסבתא שלו תרמה ספר תורה לזכר אבא שלו וחסר לה כסף, הנהג כתב: "הוא ניגן לי על המצפון. לאורך כל הנסיעה הוא דיבר ברמה עסקית גבוהה ושידר עסקים כרגיל. כשהגענו הוא ביקש 800 שקל. בתמימותי נתתי לו והוא נעלם. יש לו שיטת הפנוט, אני לא יודע להסביר את זה, הוא מצליח לקנות אותך. בדרך הזו גם אני נפלתי".

נהג נוסף סיפר כי הוא אותו חשוד נסע מנתניה לאשדוד, וסיפר שמטרת הנסיעה שלו היא להביא ספר תורה שמנציח את אביו. "כל הדרך הוא עשה את עצמו כאילו הוא מדבר עם אימא שלו, שסיפרה שהיא מתרגשת, ודיבר עם בעל האולם שכביכול יזמין שוטרים לאירוע. כשהגענו לאשדוד הוא ביקש שאתן לו כסף עבור סופר סת"ם ואמר שיחזיר לי פה נפלתי. נתתי לו 1,000 שקלים והוא נעלם".

אחד הנהגים הגיש תלונה במשטרת אשדוד, והציג לשוטרים תמונות ברורות של החשוד. הנהגים מספרים על דפוס קבוע של אדם שהוא איש שיחה, שמדבר אל ליבם, משתף אותם בסיפור הכיסוי המפוברק שלו על "ספר התורה", מצליח להוציא כסף במרמה ונעלם. אחד מהם סיפר כי "חיכיתי לו, התקשרתי וכשהוא לא ענה הבנתי שנעקצתי". הוא הוסיף כי לדעתו הוא סימם אותו: "זה לא מתאים לי. הייתה לי הרגשה מוזרה בגוף, אני חושב שהוא סימם אותי ושם חומר בקפה".

סיפור דומה סיפר אחד מנהגי המוניות האחרים בקבוצה: "הוא ירד מהמונית ואחרי שעתיים הביא לי בקבוק סודה והציע לי לשתות. שתיתי ולפתע נהיה לי חושך בעיניים. כשאני בערפול חושים, הוא ביקש כסף. שלפתי 200 שקל ונתתי לו. הוא אמר לי 'עוד' ואני, בעיניים עצומות ותחת טשטוש, שלפתי עוד כסף, 2,000 שקל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך