תורג'מן לקראת נתניה: "קבוצה מוכשרת"

מ.ס אשדוד תצא ביום שבת (18.15, נתניה) למשחק מול מכבי נתניה. עמיר תורג'מן מאמן הקבוצה התייחס למשחק החשוב ולשינויים שעברה הקבוצה עד כה בסגל.
תורג'מן מחייך
תורג'מן

" אין ספק שהאכזבות הם ממשחקי הבית, אבל אנחנו בהחלט נעבוד על זה. גם במשחק מול סכנין היינו שם במחצית השנייה. אבל אין ספק שאנחנו נצטרך לקחת הרבה יותר נקודות בבית. אנחנו מסתכלים כבר קדימה לנתניה ולעבר המשחקים הקרובים. נתניה קבוצה מאוד מוכשרת עם שחקנים טובים שעשתה עונה טובה, אבל אנחנו נצטרך להגיע מוכנים מאוד למשחק".

תורג'מן התייחס לרכש החדש שהגיע לקבוצה עד כה:  "פיליפנקה הוא המנוסה שצריך לתת לנו את היציבות בהגנה. דור ופיבן הם שחקנים שעשו התקדמות מאוד גדולה ברמלה והם שחקנים צעירים עם רעב גדול להצליח ולהתקדם. המטרה היא ליצור תחרות יותר גדולה על הסגל כדי שנביא תוצאות".

על התחתית אמר מאמן מ.ס: "בסופו של דבר היציבות המנטאלית ושל המשחק עצמו, מכיוון שלפעמים אנחנו חצי ראשון או שני טובים, ואנחנו רוצים להיות טובים לכל המשחק בשביל שככה יגיעו תוצאות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך