"שובה ישראל" ממשיכה לגדול: בית מדרש נחנך ברובע ט"ו

בית המדרש "באורם נלך" נחנך במעמד רב העיר הרב חיים פינטו, שקבע את המזוזה וקיים סיור במקום. הרב יאשיהו פינטו בירך את כל העושים במלאכה
"שובה ישראל" ממשיכה לגדול: בית מדרש נחנך ברובע ט"ו

ביום שלישי האחרון רב העיר הרב חיים פינטו, קבע מזוזה בבית המדרש החדש של "שובה ישראל" ברחוב דוד וולפסון 2 ברובע ט"ו. מדובר בעוד סניף שוקק חיים מבית היוצר של "שובה ישראל", שיהווה בית לימוד מידי יום לעשרות תושבי הרובע, שיגיעו ללמוד תורה באווירה נעימה.

הרב יאשיהו פינטו, העומד בראש מוסדות "שובה ישראל", השוהה בימים אלה בארצות הברית ומתמודד עם בעיות רפואיות מורכבות, בירך את כל העושים במלאכה, שעמלו סביב השעון לטובת פתיחת בית המדרש החדש, "באורם נלך".

שרון עובדיה, אחד ממקורביו של הרב יאשיהו פינטו, אמר: "אני שמח מאוד לזכות עוד יהודים בעם ישראל, ללכת על פי הנהגות הקודש של כבוד הרב, וב"ה מאחלים לכבוד הרב שיתקיים בו הפסוק ופרצת ימה וקדמה, צפונה ונגבה. שיזכה לבריאות איתנה ולאריכות ימים. זה תמיד מרגש לחנוך בית מדרש, שיהווה אכסניה לתושבי הרובע ללימוד תורה עם פעילות מגוונת מאוד לאורך כל שעות היממה. 'שובה ישראל' ממשיכה בעשיית הקודש ביתר שאת, ומיום ליום הפעילות מתעצמת וגודלת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך