מנחם בן ה-11 נדרס במעבר חצייה ברובע ז', וקיבל 120 אלף שקל

ילד בן 11 נדרס כאשר היה בדרכו מהתלמוד תורה לביתו ברובע ז'. הוא נפגע באורח קל יחסית, עם שבר קטן בשוק הרגל. חברת הביטוח, שהציעה בתחילת הדרך "סכום סמלי" להורים, תפצה את הילד בסך של 120 אלף שקל
לקראת יום כיפור: פרופיל לכל מה שקורה ברובע החרדי באשדוד
רובע ז'

מנחם, קטין כבן 11, המתגורר עם משפחתו ברובע ז' בעיר, נדרס בחודש פברואר 2016 על ידי רכב בעת שחצה במעבר חצייה סמוך לתלמוד התורה בו הוא לומד. נהג הרכב מיד הגיש למנחם עזרה ראשונה, תוך שהוא מזעיק למקום התאונה את כוחות ההצלה, לרבות מד"א.
מנחם הובהל בדחיפות לחדר המיון בבית החולים "קפלן" ברחובות, שם אובחן כי הוא סובל מחבלות ברגל ימין לרבות שבר קל בשוק. מנחם נותח תחת הרדמה מלאה ורגלו גובסה בסד גבס ארוך.

לאחר תקופת שיקום בת כשלושה חודשים שב מנחם לתפקוד, אך נותר מוגבל בתנועות רגלו. מנחם עבר סדרת טיפולי פיזיותרפיה והיה במעקב צמוד אצל אורטופדים בקופ"ח כללית.

באמצעותו של עו"ד דניאל שריד, המתמחה בתביעות נזקי גוף וביטוח, הגישו הוריו של מנחם תביעה לבית משפט השלום כנגד חברת הביטוח, אשר ביטחה את הרכב הפוגע. בית המשפט מינה מומחה רפואי מטעמו, אשר פסק כי כתוצאה מהתאונה נותרה למנחם נכות צמיתה בשיעור 5% נכות. בהסכם פשרה, הוסכם כי מנחם יפוצה בסך של 120,000 שקל, וזאת בהתאם לחוק הפלת"ד (פיצוי לנפגעי תאונות דרכים) התשל"ה 1975.

עו"ד דניאל שריד, אשר ייצג כאמור את מנחם, מסר כי חשוב שהציבור יהיה מודע לזכויותיו ואם חלילה אדם נפגע בתאונת דרכים (ללא קשר אם הוא אשם בתאונה או לא), עליו לפנות לקבלת ייעוץ משפטי אצל עו"ד המתמחה בנזיקין בכדי שיפעל למענו, על מנת שהנפגע יקבל את מלוא זכויותיו המגיעות לו מחברת הביטוח, לרבות פיצוי כספי בהתאם לנזקיו תוצאת התאונה. "חשוב מאד לנהוג בזהירות ולהימנע מתאונות, אך במידה ונפגעתם אל תהססו לפנות לעו"ד המומחה בתחום ולהלחם על הזכויות המגיעות לכם בהתאם לחוק", סיכם עו"ד שריד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך