הסתיימו העיכובים: בניית הרובע המיוחד יוצאת בקרוב לדרך

הועדה המחוזית דחתה את כל ההתנגדויות ואישרה את התכנית של הרובע המיוחד - מאות יחידות במקון ישווקו במסגרת מחיר למשתכן
הסתיימו העיכובים: בניית הרובע המיוחד יוצאת בקרוב לדרך

עיכובים רבים מנעו את התקדמותה של התכנית להקמת הרובע המיוחד הממוקם בסמוך לבית חולים שיפתח בקרוב, כאשר על פי התכנון במקום יבנו 3,000 יחידות דיור חדשות ומבני ציבור מתקדמים, אך השבוע התקבלה ברכת הדרך לאחר הסרת ההתנגדויות האחרונות.

לאחר שאושרה התכנית במועצת העיר הועלו מספר התנגדויות ע"י המדינה שנידונו בועדה המחוזית לתכנון ובניה, שהסירה את כולן ואישרה את הפרוגרמה שהוצעה ע"י עיריית אשדוד.

התכנית כוללת בתוכה גם 900 דירות המיועדות למעונות סטודנטים, על פי התכנית שהוגשה לועדות ע"מ להתחיל בבניה כבר בעוד מספר חודשים הבניה במקום תהיה ברובה לגובה, ובתכניות שנמצאות בבניין העירייה ניתן לראות את חשיבות העיצוב והסדר באזור החדש, כאשר הבניה באזור תהיה מדורגת לפי גדלים, מבניינים גבוהים ועד מבני הציבור ובניין האוניברסיטה שיוקם באזור במקביל לעבודות הבניה.

ע"פ מהנדס העיר בכפוף לאישורים תחל הבניה בקרוב ותושבי אשדוד יוכלו להנות מרובע חדש הממוקם בסמוך ליציאה הדרומית מהעיר.

פרט נוסף וחשוב מאוד הוא שמאות דירות במקום ישווקו במסגרת פרויקט מחיר למשתכן שמבטיחה הנחות משמעותיות לזכאים, כך שהזוגות הצעירים בעיר יוכלו להתמודד על הזכות בקניית דירה דרך הפרויקט של משרד הבינוי והשיכון.

פרט נוסף וחשוב לא פחות אותו פרסמנו עם אישור התכנית במועצת העיר הוא ההצלחה בשימור חלק מהדיונה הממוקמת במקום, בעיריית אשדוד השתדלו לשמר חלק גדול משמורת הטבע למרות הבניה במקום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך