חדש במשכן: קונצרט בסריקה

אריק גולדשטיין (24) מאשדוד פיתח פלטפורמה אינטרנטית שיוצרת תכנייה אינטרנטית דרך קיו אר קוד/ ברקוד וכבר בימים אלו החל פיילוט מול באי המשכן שמוזמנים לסרוק, לעבור אוטומטית לתכנייה דיגיטלית ולהתעדכן בתכני המופע שתיכף ייכנסו לראות * העתיד כבר כאן - במשכן!
חדש במשכן: קונצרט בסריקה
צילום: חנבו תקשורת - אריק גולדשטיין ומוטי מלכא מנכ"ל המשכן

מה זה קונצרטו? מי היה רוסיני? מה עושה ילדה בת שמונה על פסנתר בקונצרט קלאסי? על כל השאלות הללו ושאלות רבות נוספות תוכלו לקבל תשובות ומענה חינני ומקצועי עם הכניסה ללובי המשכן, שם יוקרנו על המסכים קיו אר קודים אותם יוזמנו באי המשכן, בתחילה בקונצרטים קלאסיים, לסרוק באמצעות מכשירי הסמארטפון שלהם ולקבל מידע נוסף על הקונצרט/מופע שיראו בקרוב.

מה זה QR Code?
זהו סוג של ברקוד, שבו מקודד מידע טקסטואלי בצורה גראפית-ריבועית. הקודים האלו הפכו פופולריים לאחרונה מכיוון שלמכשירי האייפון והאנדרואיד יש אפליקציות המפענחות QR קוד. השימוש פשוט: מכוונים את האייפון לקוד, והוא פועל לפי ההוראה המקודדת – גולש לאתר אינטרנט, מחייג למספר טלפון, מציג מידע ועוד. כיום ניתן למצוא קודים כאלה על מודעות, פלקטים, פליירים, כרטיסי ביקור וכיו"ב. באתר זה תוכלו לייצר בעצמכם בקלות ובחינם QR קוד שיפנה לאן שתגדירו.

המטרה היא לתת לקהל ערך מוסף עם סיפורים מעניינים יותר, לדבר איתם ללא מילים ולהעביר להם השלמה הסברתית של החוויה דרך האפליקציה ועל הדרך לחסוך אינספור "ברושורים" מודפסים שרובם נזרקים לפח. אריק גולדשטיין (24), מפתח האפליקציה, זיהה צורך ראשוני בתור אמן המנגן על גיטרה קלאסית ומופיע בעצמו בקונצרטים, לתת לקהל את המידע והסיפורים על היצירות כדי שיוכלו באמת להתחבר ולא סתם לשמוע. כצופה בקונצרטים, מאס בפלאיירים המחולקים באולמות שלרוב אין בהם מידע רלוונטי, אין מספיק פלאיירים ויש מקומות שדורשים תשלום עבור המידע הנוסף המגיע בחוברת… משם פיתח את האפליקציה והחל מיום ראשון, 7.1.18, ניתן להתעדכן, ראשית בקונצרטים הקלאסיים ולאחר מכן… ככל הנראה בכל תכני המשכן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך