עשרות בני מיעוטים נבדקו באשדוד חלקם נעצרו

פעילות ענפה של משטרת ישראל וכוחות מג"ב באשדוד הביאה למעצרם של 12 שבחי"ם, אחד מהם ניסה לברוח ולאחר מרדף קצר נעצר
עשרות בני מיעוטים נבדקו באשדוד חלקם נעצרו

משטרת ישראל ממשיכה בפעילות להגברת ביטחונו של הציבור תוך אכיפה נחושה כנגד שוהים בלתי חוקיים ואלו המסייעים בידם. בפעילות שנערכה אמש בה נטלו חלק שוטרים, פקחי יחידת השיטור העירוני, לוחמי מג"ב ו"יואב", נבדקו עשרות חשודים ביניהם מעסיקים ומלין. "נמשיך בפעילות למען ביטחון התושבים בדרום", נמסר מהמשטרה.

משטרת ישראל פעלה אתמול ברחבי ערי הדרום כנגד הימצאותם של שוהים בלתי חוקיים וטיפול כנגד אלו המעסיקים והמלינים את שוהים אלו. כוחות המשטרה הרבים פשטו במהלך יום האתמול (שלישי) על עסקים, אזורי תעשייה, אתרי בניה ומקומות נוספים. בסיום חקירת החשודים נכלאו 8 מתוכם.

בפעילות שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני יחד עם לוחמי מג"ב ויחידת "יואב", פשטו הכוחות על מקומות שונים ברחבי העיר. במהלך פעילות זאת אתמול אותרו ונבדקו 73 חשודים מתוכם עוכבו 12 שוהים לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

שניים מאלו נעצרו בסיום חקירתם, 1 בחשד לזיוף אישור שהייה ו-1 נוסף שללא אישורים כלל. כמו כן נחקרו 2 בחשד לעבירת העסקה והלנה של שב"חים ושוחררו בסיום חקירתם. בנוסף אותר בן מיעוטים עם אישורים כחוק שעסק ברוכלות ברחוב, סחורתו הוחרמה וכנגדו נאכף דו"ח בגין רוכלות לא חוקית.

עוד במהלך הפעילות אותרו 6 שוהים ללא אישורים בדירה שברחוב שלמה בן יוסף בעיר. עם כניסתם של לוחמי מג"ב אל תוך הדירה הבחינו בחשוד שעובר בין המרפסות דרך הפיגומים שהוקמו במקום. גם חשוד זה נעצר על ידי הכוחות ונמצא כי אין ברשותו אישורי שהייה כחוק.

צילום תמונות: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך