אשדוד עליון. מכבי אשדוד גברה על גלבוע/גליל עליון 64:81

מכבי אשדוד/באר טוביה רשמה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, 64:81 על הפועל גלבוע/גליל. נמרוד לוי וסק הנרי שוב הצטיינו. בקצב הזה מקומות 1-8 בהחלט בהישג יד.
אשדוד עליון. מכבי אשדוד גברה על גלבוע/גליל עליון 64:81
הנרי סק מהמצטיינים. (צילום: אודי ציטיאט)

בתחילת העונה אמר היו"ר מאיר קיקוז כי יש לו קבוצה למקומות 1-8. איך שהעונה התפתחה היו כאלה שאמרו לו שהוא לא יודע על מה הוא מדבר. אבל עכשיו לאחר ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, 64:81 על הפועל גלבוע/גליל עליון, כבר מדברים אחרת ומאמינים כי קיקוז עוד יהיה צודק. אשדוד עליון.

 לפני חודש, הייתה הרגשה שמכבי אשדוד/באר טוביה הולכת לעונה נוספת של מלחמה בתחתית, אבל במשחקים האחרונים נראה שבקבוצה מתחילים להאמין שהם מסוגלים לעשות דברים מיוחדים העונה. אשדוד עצרה את רצף הניצחונות של הפועל גלבוע/גליל וסימנה ניצחון רביעי ברציפות משלה, 64:81, בדרך ליתרון של שתי נקודות על המקום האחרון ובמרחק של ניצחון מהמקום החמישי.

למרות שדייויד לורי, הבולט בקבוצה ככל הנראה לא ישוב לשחק בקרוב, עדיין הקבוצה רצה נהדר. נמרוד לוי הופך לשחקן מוביל לכל דבר ועניין, סק הנרי מצטיין אף הוא בכל  משחק וקמרון לונג מוסיף את שלו.  כשג'ראלד לי יחזור לכושר מלא ואדם אריאל ישוב מפציעה, לברד גרינברג יהיו אפילו עוד יותר כלים.

במשחק עצמו אשדוד התקשתה ברבע הראשון, אבל הובילה עד הרבע הרביעי. אז קרפלס צימק ל-60:54 בלבד. הנרי ענה בארבע נקודות רצופות, לוי סיפק קליעה מחצי מרחק והגדיל ל-54:66. ווריק קלע שלשה חשובה, 56:69. ווריק ולונג הגדילו את ההפרש מהקו ושלשה של לוי סגרה עניין.  הפער הלך וגדל ובסיום 64:81 חשוב לאשדוד.

מכבי אשדוד/באר טוביה: לוי 20 (7-13 מהשדה, 4-5 מהקו, 3 חסימות), לונג 16 (4-11 מהשדה, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), הנרי 15 (6-9 לשתיים, 0-5 לשלוש, 8 ריבאונדים, 8 אסיסטים), לי 10 (5-11 מהשדה, 9 ריבאונדים), אמיתי 9 (3-4 לשלוש), צ'וברביץ' 5, ווריק 4 (8 ריבאונדים), ווטסון 2. כן שותף: הוניג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך