תלמידי מקיף ה' שטפו מכוניות לגיוס כסף למורה שזקוק להשתלה

חברי מועצת התלמידים בבית ספר מקיף ה' באשדוד החליטו לעזור למורה לתנ"ך שזקוק לניתוח יקר בחו"ל. הם עבדו בשטיפת מכוניות ומה שהרוויחו תרמו למען הניתוח.
תלמידי מקיף ה' שטפו מכוניות לגיוס כסף למורה שזקוק להשתלה

המורה שמוליק שוקרון, ממקיף ה', זקוק בדחיפות להשתלת כליה. התלמידים שלו החליטו לערוך יום מיוחד של שטיפת מכוניות שכל ההכנסות יהיו מיועדות לניתוח היקר שהוא זקוק לו. הם אומנם גייסו 500 שקלים, אבל העבירו מסר ברור באהבת הזולת.

שוקרון  הוא מורה אהוב למקצועות התנ"ך והגאוגרפיה בן 49, נשוי ואב לתאומות בנות שבע והוא זקוק להשתלת כליה דחופה, וזאת לאחר שהכליה שהושתלה לו לפני כמה שנים הפסיקה לתפקד, מאז האירוע חלה הרעה בבריאותו של שוקרון ואף נוצרו סיבוכים בריאותיים נוספים.

מועצת התלמידים של מקיף ה' החליטה לקחת חלק ביוזמה החשובה למימון הניתוח, תלמידים מחטיבת הביניים ומהחטיבה העליונה, התנדבנו למשימה,התלמידים שטפנו כמה עשרות מכוניות והצליחו לגייס 500 שקלים. בתכנון יום שטיפה נוסף.

עלות השתלת הכליה שתתבצע בחו"ל מוערכת ביותר מ-250 אלף דולר, עלות ששוקרון לא מצליח לגייס הוא פרסם פוסט מרגש בפייסבוק שבו פנה לעזרת הציבור. "לפני כ-16 שנה חליתי במחלת כליות קשה שהביאה לאי-תפקוד של שתי כליותיי ובעקבותיה עברתי השתלת כליה. לצערי הרב, לפני מעט יותר משנה, לאחר הידרדרות משמעותית במצבי הגופני עברתי סדרת בדיקות בהן התגלה שהכליה המושתלת הפסיקה לתפקד ונאלצתי להתחיל בטיפולי דיאליזה קשים ואינטנסיביים בתדירות של שלוש פעמים בשבוע, לכמה שעות בכל פעם. לדאבוני, התברר שגופי פיתח מחלת סכרת שיצרה סיבוכים רפואיים נוספים הקשורים לכלי הדם בגוף. על פי חוות הדעת של רופאיי, לאור מצבי הרפואי המורכב, הסיכוי היחיד שלי להצלת חיי הוא ביצוע של השתלת כליה בדחיפות מרבית. לאור זאת, אני נאלץ לבצע את התהליך במרכז רפואי בחו"ל ובעלות כספית של כ-250 אלף דולר. סכום גבוה ביותר שאין ברשותי ועל כן אני נאלץ לפנות לסיוע הציבור בגיוס הסכום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך