נחשפה הסיבה לשריפה שהשתוללה הלילה באשדוד

לאחר חקירה ממושכת של לוחמי האש וחוקרי השריפות גילו במוקד הכבאות את הסיבה בגללה פרצה שריפה בדירה בעיר וגרמה לפציעת אנשים ונזק רב

לאחר שהבוקר פרסמנו על כך ששריפה שפרצה אמש בשעת לילה מאוחרת גרמה לפציעת שלושה בני אדם ששאפו עשן, וכן את השיחה בין מוקד הכבאות לבעלת הדירה שתיארה את רגעי הדרמה בשעת שריפת הדירה, נחפף הערב כי הסיבה לשריפה היא סוללת ליטיום של אופניים חשמליים שעלתה האש, ככל הנראה מטעינת ייתר.

מדוברות כבאות והצלה דרום נמסר: בהמשך לאירוע שריפת הדירה ברחוב הרב מימון באשדוד. לאחר חקירת השריפה ע"י חוקר שריפות משירותי כבאות אשדוד מסקנות החקירה מצביעות על שריפה שנגרמה מטעינת סוללת ליטיום של אופניים חשמליים.

כזכור הבוקר פרסמנו כי התקבלה שיחה בשעה 04:04 מרחוב הרב מימון באשדוד על שריפת דירה בקומה ראשונה ולמקום הוזנקו צוותי כיבוי מתחנת אשדוד, לוחמי האש אשר הגיעו למקום זיהו עשן מתוך דירה בקומה הראשונה ונאלצו לפרוץ את הדירה על מנת לסרוק לאיתור לכודים ולפעול לכיבוי השריפה.

במקביל נסרקו כלל הדירות בבניין, דירה נוספת נפרצה  וחלק מהדיירים פונו בעקבות העשן הסמיך, מאחת הדירות חולץ אדם מבוגר ע"י לוחמי האש ונבדק במקום עקב שאיפת עשן.
כאשר איחוד הצלה דיווח על טיפול בשלושה פצועים במקום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך