25 מ"מ גשם ירדו באשדוד

כך על פי חזאי "מטאו-טק". בשבת בבוקר עדיין צפויים גשמים בעוצמות נמוכות והגשם ייפסק לחלוטין במוצאי השבת בשעות הערב. הכי הרבה גשם ירד בדלתון שבגליל העליון עם 106 מ"מ.
25 מ"מ גשם ירדו באשדוד

25 מ"מ של גשם ירדו ביממה באשדוד. זהו הסיכום של חזאי "מטאו-טק", שבדקו את כמות המשקעים בכל הארץ. כמו שזה נראה בשבת בבוקר עדיין צפויים גשמים בעוצמות נמוכות והגשם ייפסק לחלוטין  במוצאי השבת בשעות הערב.

ביום ראשון החורף ייעלם כלא היה עם מזג אוויר מעונן חלקית עד נאה. הטמפרטורות יעלו ויהיו רגילות לעונה. ביום שני תורגש התחממות נוספת בעיקר בהרים והן יהיו גבוהות מהרגיל לעונה. ביום שלישי לא יחול שינוי ניכר במזג האוויר.

היישוב שקיבל את כמות המשקעים הגדולה ביותר היה דלתון שבגליל העליון עם 106 מ"מ. יתר המשקעים בארץ: רמת הגולן  68 מ"מ   ו-81 מ"מ במרכז הרמה. בכינרת  ירדו לא פחות מ-76 מ"מ. עמק יזברעאל  ירדו 76 מ"מ, חיפה  80 מ"מ ועכו עם 70 מ"מ. דרומה משם ניתן למצוא את נתניה, שם ירדו 64 מ"מ של גשם ו-55 מ"מ שירדו בכפר סבא. בתל אביב ירדו 50 מ"מ ובראשון לציון 30. בבאר שבע רק -8 מ"מ בלבד. ירושלים ירדו 55 מ"מ.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך