בזמן הסערה אישה ערירית גרה מתחת לגשר – צפו

איציק איטח ממתנדביה הגדולים של העיר, גילה כי אישה כבת 50 ערירית שביקשה ממנו אוכל, גרה מתחת לגשר באזור התעשיה הצפוני. הוא אסף אותה לבית אימו בכדי שתעבור את השבת והסערה בבית ולא באוהל שלה. השאלה מה יקרה אחרי הסערה?
בזמן הסערה אישה ערירית גרה מתחת לגשר - צפו

סערה גדולה? חוששים? כל עוד אתם בבית מצבכם טוב. אישה כבת 50 גרה מתחת לגשר באזור התעשייה הצפוני.

מסתבר כי האישה שאינה דוברת עברית שוטפת והגיעה ככל הנראה מקנדה, היא ללא קרובי משפחה, ערירית, שאין מי שיושיט לה עזרה. היא חסרת כל וללא דיור. הסיפור התגלה במקרה ואולי עתה יהיה מי שיעזור לה.

איציק איטח ממתנדביה הגדולים של העיר, קיבל שיחת טלפון על אישה חסרת כל שמחפשת אוכל. איטח הגיע מיד להביא לה אוכל. הוא ביקש לקחת אותה הביתה כי לא היה לה כסף והיא העדיפה שלא. אבל הוא התעקש ולקח אותה. לתדהמתו הוא גילה שהיא גרה מתחת לגשר באזור התעשיה הצפוני.

הוא החליט מיד שהיא לא יכולה להישאר בסערה הזו ובקור הזה במקום כי יש חשש לחייה. איטח אסף אותה לבית אימו שם היא תעבור את סוף השבוע והסערה. תתקלח ותאכל כמו שצריך. אבל השאלה היא מה יקרה ביום שאחרי. למי שמעוניין, ניתן לעזור בטלפון 0503884898

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך