הנחיות כבאות והצלה לישראל לקראת הסערה הגדולה

לכל הפרטים >>
הנחיות כבאות והצלה לישראל לקראת הסערה הגדולה
צילום: שמואל דוד

בהתאם לתחזית מזג האוויר הסוער הצפוי, להלן הנחיות כבאות והצלה לישראל:

אנו ממליצים להשתמש באמצעי חימום כגון מזגן, או רדיאטור שיותר בטוחים לשימוש. יש להרחיק תנורים בטווח ביטחון, מחומרים דליקים, כמו שמיכות, וילונות, מזרן, שטיחים וכל דבר העלול להידלק. ואין להשאירם פועלים ללא השגחה, או בזמן שינה. בעת שימוש באמצעי חימום עם אש גלויה כגון קמין, יש להקפיד על אוורור והרחקת חומרים דליקים.

חשוב להדגיש, כי אמצעי חימום למיניהם עלולים לגרום לשריפה גם ללא מגע ישיר עם חומרים דליקים. אנו מבקשים תשומת לב מיוחדת לקשישים המתגוררים בגפם. אין להעמיס מכשירי חשמל רבים על שקעי החשמל, על מנת למנוע התחממות ושריפה. בשל הרוחות העזות הצפויות יש לחזק חפצים כדי למנוע נפילתם ופגיעה בנפש ורכוש. יש להימנע מכניסה למקומות בהם מפלס המים גבוה, או בזרימת מים ושיטפונות.

התקינו גלאי עשן שיתריע בזמן אמת. גלאי עשן מציל חיים!! בחורף אשתקד נספו 17 בני אדם בשריפות בתוך בתים, מרביתם כתוצאה משימוש בתנור סלילים.

כנסו לאתר האינטרנט של כבאות והצלה לישראל, חפשו את הטיפים שלנו לבטיחות אש בבית ורעננו את התרגולת להתנהגות במקרה של שריפה.

זכרו! שריפות פורצות מטעויות!
עקבו אחר הנחיות הכבאות ובמקרה של שריפה חייגו 102 ללוחמי האש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך