פסק דין קבע: סער גינזבורסקי חויב לשלם לגבי כנפו 300 אלף ש"ח

סער גינזבורסקי חוייב לשלם היום לממלא מקום ראש העיר אשדוד גבי כנפו 300 אלף שקלים על הוצאת דיבה בפייסבוק. כך נקבע על פי פסק דין של בית המשפט - כזכור ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו תבע את גינזבורסקי בעקבות שורת פרסומים בפייסבוק
פסק דין קבע: סער גינזבורסקי חויב לשלם לגבי כנפו 300 אלף ש"ח

סער גינזבורסקי חוייב לשלם היום לממלא מקום ראש העיר אשדוד גבי כנפו 300 אלף שקלים על הוצאת דיבה בפייסבוק. כך נקבע על פי פסק דין של בית המשפט. כנפו תבע את גינזבורסקי על שורת פרסומים ברשת החברתית פייסבוק בהם טען כי מעשיו נגועים בניגוד עניינים, שחיתות ופגיעה בציבור – אבל בבית המשפט הוכח כי לא נפל כל פגם בהתנהלותו של כנפו. הפיצוי שדרש כנפו 2,600,000 ₪.

גינזבורסקי הודיע כי יערער לבית על המשפט על ההחלטה.

גינסבוסקי העלה פוסט בפייסבוק והגיב על ההחלטה וכתב: "לא מצטער לשניה ולא חוזר בי משום דבר שעשיתי. טענתי ואמשיך לטעון שמע״ר דרום הוא פרויקט נורא ואיום לעיר ומי שיהיה חתום עליו יישאר זכור לדראון עולם כחתום על אחד הדברים שהרסו את העיר שלנו. הקרב שלי אף פעם לא היה ישירות נגד גבי באופן אישי אלא נגד כל הפוליטיקאים שהובילו את הפרויקט הזה ואין שמח ממני שהפרויקט עדיין תקוע בזכות אנשים טובים אחרים שהמשיכו את הקרב הזה. זה רק כסף וכל עוד יש לנו בריאות, משפחה ושמחת חיים.

כמובן שנגיש ערעור. למרות הכל לא מאבד את האמונה שלי במערכת המשפט שלנו ואין לנו בית משפט אחר גם כשהשופטים שלנו טועים טעויות מרות לפעמים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך