מתווכים, זה הזמן!

טור אישי/ גבי אטר - בעלים של חברת IMPACT העוסקת בשיווק פרויקטים בנדל"ן ובהפצה והטמעת מערכת BMBY
מתווכים, זה הזמן!

מתווכים יקרים, אוי אוי, אוי… כמה קשה המקצוע הזה. חשוב לי להבהיר לאנשים שלא עוסקים בזה, כמה המקצוע הזה קשה. אנשים רבים חושבים שהמתווכים עשירים, שסך הכל מראים את הדירה עשר דקות ומקבלים צ'ק שמן. אז אני רוצה לפוצץ את התדמית הזו. מדובר בעבודה סיזיפית, מאומצת, בעלת סיכון גבוה, שכן מתווך מביא כסף הביתה למשפחתו רק אם עשה עסקה. פעם נתקלתי בכתבה שע"פ הלשכה לסטטיסטיקה מתווך מרוויח בממוצע 4,700 שקל, שזה לכל הדעות שכר נמוך מאוד, בטח בהתחשב במאמץ האדיר שאתם משקיעים מדי יום הכולל נסיעות, טלפונים, הכנת פרסומים, הפקת כרטיסי ביקור, אינסוף ביקורי בתים וכו'.

וכאן, לאחר שביאסתי עם הנתונים… אני רוצה להראות שאפשר אחרת. יש משפט שאומר: "אם יש לך 6 שעות לכרות עץ, תשקיע את ה-5 השעות הראשונות בהשחזת הגרזן…". ולמה הכוונה? אם אתם תשקיעו את מירב המאמצים בהכנת תחקיר מעמיק על כל נכס שאתם רוצים להתחיל לשווק, תגזרו מתוכו את קהל היעד שיכול להיות רלוונטי לאותו נכס, תכוונו את הפרסום שלכם לאותו קהל שמחפש נכסים כמו זה שאתם רוצים למכור (הסטטיסטיקה מדברת על זה שמשפרי דיור קונים ברדיוס של 2 קילומטר מהדירה שבה גרו). פעולות אלו בשלב ראשון יפגיש אתכם עם לקוחות רציניים. עכשיו השאלה איך אתם מנהלים את הרוכשים הפוטנציאלים? ניהול נכון של הרוכשים הפוטנציאלים הוא בסיס לעבודה מקצועית, שבעל הנכס יכול להזדהות ולהרגיש בנוח שהוא מפקיד את שיווק הנכס שלו בידיים מקצועיות. ניהול מקצועי מתחיל בתיעוד מעקב באמצעות מערכת CRM אשר יאפשר לכם רישום של כל הפגישות עם הלקוחות, ניהול המשימות שלכם מולם, הצלבת הקונים עם הנכסים הרלוונטיים, וכך תוכלו להפיק דו"חות אמיתיים לבעלי הנכסים המשקפים את העבודה הרבה שלכם, ואת ההתנגדויות שאתם נתקלים ביום יום, ומשם להפיק מסקנות משותפות, כי מה שאתם לא מודדים אתם לא יודעים ובעל הנכס לא רוצה להגיע למסקנות מתוך תחושות שלכם אלה מתוך ידיעה.

המשך העבודה המקצועית ממשיכה בכלים הטכנולוגים שמוצעים היום, המאפשרים לתזכר את הלקוחות לגבי פגישות באמצעות SMS אוטומטי, מה שמעלה את יחסי ההמרה שלכם מתאום פגישה לקיומה בפועל, תיעוד כל שיחות הטלפון עם אותם לקוחות ככה שלא תפספסו שום ליד, עבודה על גבי טאבלט שיאפשר לכם גמישות מקצועית בשטח והתחברות ON LINE. כך, מעבר להיותכם מקצועניים כלפי העסק שלכם, כך אתם מייצרים תפוקה מקצועית כלפי הלקוחות שלכם.

תסכימו איתי שיש לכם היום אפשרות לרכוש לכם כלים ומיומנויות שיאפשרו לכם להתפרנס בכבוד הרבה מעבר לסטטיסטיקה, ובאותו זמן לייצור אמפטיה וסיפוק מהלקוחות שלכם.

שבת שלום!

לשאלות ותגובות:

050-3545544

gabi@impactgroup.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך