מחליפים בלי הפסקה…

תאגיד המים "יובלים אשדוד" החליף 15,000 מדי מים עבור תושבי אשדוד במהלך שנת 2017
מחליפים בלי הפסקה...

תאגיד המים והביוב "יובלים אשדוד" ביצע החלפה של 15,000 מדי מים עבור תושבי אשדוד במהלך שנת 2017. מדי המים החדשים הינם מתקדמים ובעלי תו תקן שהוגדר על ידי מכון התקנים הישראלי. המדים הוחלפו ללא עלות מצד התושבים. "יובלים אשדוד" מחליף את כל מדי המים בעיר אחת לשש שנים על פי הקבוע בתקנות המחמירות שקבעה רשות המים, המפקחת על תאגידי מים בישראל. החלפת המדים נועדה לאפשר מדידה מהימנה עוד יותר של צריכת המים ולצמצם את פחת המים. בהקשר זה ראוי לציין כי קריאות מדי המים ב"יובלים אשדוד" הן מהמדויקות בישראל: כל קריאות מדי המים  הינן קריאות אמת בשטח ולא על פי הערכה של מונים. מדובר במצב נדיר המאפשר מהימנות, ואמינות מרבית בחיובי צריכת המים.

מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס, ציין כי "יובלים אשדוד מספק לתושבי העיר מים באיכות מעולה, בהתאם לתקנות המחמירות של משרד הבריאות. לאחרונה אף העלה התאגיד את תדירות דגימות המים לבדיקת איכות מי השתייה מ-4 ל-5 ביום, ואף הוסיף נקודות דיגום חדשות ברחוב יפה ירקוני ובמתחם עורף הנמל. הגברת תדירות הדגימות בוצעה בשל הגידול במספר תושבי העיר, ונועדה להבטיח כי איכות מי השתייה לתושבים תוסיף להיות מעולה, כפי שהיה עד כה. דגימות המים מועברות מידי יום למעבדה מורשית המפוקחת על ידי משרד הבריאות, שם נבדקים כל המדדים הקבועים בתקנות הנוגעות לאיכות המים. מאז הקמת התאגיד היו כל תוצאות בדיקות המים תקינות. אנו נוסיף ונפעל לשמירה על איכות מעולה של מי השתייה בעיר כולה גם בעתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך