הפועל אשדוד תפגוש את הפועל ראשל"צ בחצי גמר גביע המדינה בכדוריד

הפועל אשדוד שעלתה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר גביע המדינה בכדוריד, תפגוש את הפועל ראשל"צ, ב-27.2. הגמר ייערך ב-13.3. עומרי קושמרו: "אנחנו חושבים שגביע זה אפשרי".
הפועל אשדוד תפגוש את הפועל ראשל"צ בחצי גמר גביע המדינה בכדוריד

הגרלת חצי גמר גביע המדינה נערכה היום, ובסיומה נקבעו שני המפגשים שייערכו ב-27 בפברואר בהיכל קבוצת שלמה בת"א: הפועל SP אשדוד, בהופעת היסטורית במעמד חצי הגמר, תארח את הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ, הקבוצה המעוטרת ביותר בתולדות המפעל (15 גביעי מדינה) וזו שהדיחה ברבע הגמר את מחזיקת גביע המדינה מכבי קסטרו ת"א.

חצי הגמר השני יהיה בין אלופת המדינה מכבי פוליווד ראשל"צ (11 גביעי מדינה) תפגוש את א.ס SGS רמת השרון, ששבה למעמד חצי הגמר לראשונה מאז שנת 2001.

קפטן הפועל ראשל"צ, אבישי סמולר, שנכח בהגרלה: "כל הקבוצות פה ראויות. סיימנו את הסיבוב הראשון במומנטום הכי טוב, ומי יגיע לפברואר ביכולת הכי טובה, אלוהים גדול. אנחנו נערך בהתאם". שחקנה של הפועל אשדוד, עומרי קושמרו: "כל קבוצה שהייתה באה היינו שמחים או לא שמחים, ועדיין אנחנו חושבים שגביע זה אפשרי. עד פברואר יש זמן לעשות הכנות. מבטיח שיבואו אוהדים מאשדוד למשחק חצי הגמר". הגמר ייערך ב-13.3

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך