נשיא המועצת של שס ביקש – כנפו התפטר

עמרם כנפו שסירב להתפטר מתפקידו כסגר"ע אשדוד לטובת אבי אמסלם נקרא למעונו של נשיא המועצת של שס שהורה לו להתפטר, לא חלפה לה שעה קלה והוא התפטר מתפקידו
נשיא המועצת של שס ביקש – כנפו התפטר

עמרם כנפו שסירב להתפטר מתפקידו כסגר"ע אשדוד לטובת אבי אמסלם נקרא למעונו של נשיא מועצת החכים של שס הרב שלום כהן שהורה לו להתפטר.

במהלך השבועות האחרונים סירב כנפו להתפטר, וטען כי דרעי הוא זה שמנווט במה שמתרחש בפועל בתוך תנועת ש"ס, עתה, עם דרישת נשיא המועצת נדמה כי לכנפו לא נותר ברירה אלא לקבל עליו את הכרעתו. בדקות האחרונות, עמרם כנפו הגיש את מכתב התפטרותו מתפקיד סגן ראש העיר אשדוד.

מוקדם יותר פרסמנו כי אבי אמסלם, חבר מועצת עיריית אשדוד מטעם ש"ס ומקורבו של יו"ר שס אריה דרעי, ייכנס הערב לדבריו לכהן כסגן ראש העיר וממלא מקומו, במקומו של עמרם כנפו.

כזכור, יו"ר ש"ס באשדוד, עמרם כנפו, הודיע לפני יותר מחצי שנה שהוא משעה את עצמו מתפקידו כממלא מקום ראש ומכל תפקידיו בעירייה, זאת עקב הגשת כתב אישום נגדו. עד עתה לא מונה מחליף במקומו של כנפו שכאמור השעה את עצמו.

בשבוע שעבר פרסמנו כאן כי שר הפנים אריה דרעי החליט למנות במקומו את אמסלם כסגן ראש העיר, אלא שכנפו סירב לפנות את כסאו עבור אמסלם, יריבו ודרעי לחץ עליו לעשות זאת, והערב, כאמור, אכן התפקיד יעבור לאבי אמסלם, לדבריו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך