זהירות: תנים מסוכנים מסתובבים בלילות באזורי מגורים בעיר

תלונות שהגיעו למערכת האתר מעלות חשש כבד להימצאותם של תנים המגיעים לבתי מגורים של תושבים באישון לילה

משפחה אשדודית המתגוררת בוילות הסמוכות לכביש s ברובע ט' נחרדה בתחילת השבוע לגלות שני תנים מאיימים מסתובבים בפתח החצר שלהם באישון לילה, הם מספרים כי הזעיקו את הפיקוח העירוני לאחר שאב המשפחה הבריח אותם מהמקום, וכי שם הודיעו להם שהבעיה ידועה מטופלת בכל הדרכים האפשריות.

בשיחה עם אתר 'אשדוד אונליין' מספר אחד מבני המשפחה כי זוהי לא הפעם הראשונה שתנים מסתובבים האזור המגורים שלהם "חבריי המתגוררים ברובע ג' סמוך לבית העלמין מספרים כי לאחרונה הם מגיעים הרבה פעמים לבנייני המגורים, אני לא יודע אם הם מסוכנים לציבור אבל למרות ששמעתי שהם מפחדים מבני אדם בפתח הבית שלנו הם היו מפחידים ולא ברחו בקלות עד שהדלקנו אש".

כזכור, בימים האחרונים מדווח על תנים מסוכנים הנגועים בכלבת שמסתובבים באזור הצפון הרחוק, וכי מקורם מלבנון. במשרד החקלאות והבריאות הזהירו מאותם תנים שמסוגלים לגרום נזק בריאותי רב כתוצאה מנשיכה.

חשוב לציין שאין כל מידע או הנחיה לגבי התנים המסתובבים בפרדסים הסמוכים לכביש s, אך תמיד רצוי לגלות ערנות ולעדכן את המוקד העירוני אם נתקלתם באחד כזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך