חדר ההנצחה ביד לבנים שופץ בהשקעה של יותר ממיליון ש"ח

בימים אלה הסתיימו השיפוצים של חדר ההנצחה של בית יד לבנים באשדוד בהשקעה של מעל למיליון שקלים: מרבית התקציב לשיפוץ מקורו מהעירייה והיתרה ממשרד הביטחון
חדר ההנצחה ביד לבנים שופץ בהשקעה של יותר ממיליון ש"ח

השיפוץ כלל בין היתר הוספת חדר מולטימדיה שבו יוסרטו סרטי הנצחה, החלפת הרצפה, התקנת שער חדש ושיפוץ לוחות הנירוסטה, עליהם מונצחים שמותיהם של מעל ל-250 חללי אשדוד.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: "זו הייתה חובתנו המוסרית כלפי הנופלים והמשפחות, לוחות המתכת הנושאים את השמות והסרטונים על כלל בנפרד כאן באתר ההנצחה המחודש שלנו באשדוד מספרים את הסיפור חייו , הם גל העד שלנו. זו הייתה חובתנו המוסרית כלפי הנופלים והמשפחות להנציח את זכר הבנים והבנות בצורה הראויה ולו במעט, לקורבנם. ולכן נעתרתי בחפץ לב לבקשת ועד המשפחות לתקצב את השיפוץ הנרחב שאת תוצאותיו אנו חונכים היום".

שלומי בן עזרי יו"ר ארגון יד לבנים אשדוד: "הבית הוקם לפני כ-30 שנה ומאז לא שופץ. כיום יש לנו באשדוד את אחד מבתי יד לבנים היפים, המושקעים והמטופחים בארץ. משפחות השכול מקיימות בו טכסי זיכרון ומורשת, מתקיימים בן חוגים, הרצאות ופעילויות נוספות. זכינו לתמיכה ועזרה ברמה שאני לא מכיר ברשוית מקומיות אחרות. שיפצנו רק את אתר ההנצחה ולא את אולם המופעים המהווה מקור תקציבי שוטף למימון פעילות יד לבנים".

ביום שלישי השבוע (2.1.18) ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי קבע את המזוזה והתקיים טקס לחנוכת חדר ההנצחה המחודש בנוכחות שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, חברי מועצת העיר, סמנכ"ל משרד הביטחון אריה מועלם, מפקד בסיס חיל הים באשדוד אל"מ יובל אלון, אלי בן שם יו"ר יד לבנים הארצי, נציגי משפחות וחברים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך