מכבי אשדוד לא מאפשרת לדיוויד לאורי להתאמן

דיוויד לאורי אושפז פעמיים בגלל מיחושים בחזהו. במכבי אשדוד/באר טוביה לא מתכוונים לאפשר לו להתאמן עד הגעת הבדיקות המקיפות. החשש - גמר את העונה. החשש הגדול יותר, סיים את הקריירה. אשדוד נערכת למשחק בחמישי מול הרצליה האחרונה.
דיוויד לאורי אושפז בקפלן בטיפול נמרץ נשימתי
עד שיגיעו התוצאות. לאורי

דיוויד לאורי שחקנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה לא יכול להתאמן. הקבוצה לא מאפשרת לו זאת, עד הגעת הבדיקות המקיפות שערך בביה"ח קפלן.

לאורי חש מיחושים בחזהו פעמיים. פעם אחת לפני המשחק בגביע מול מכבי חיפה ופעם אחת 3 ימים אח"כ. בשני המקרים הוא אושפז בבית החולים קפלן. בקפלן החליטו לערוך לו בדיקות מקיפות. באשדוד החליטו לא לקחת סיכונים ולא מאפשרים לו להתאמן עד הגעת הבדיקות.

החשש הוא שלאורי, מהשחקנים הבולטים, גמר את העונה. החשש הגדול יותר הוא שלאורי, 27, סיים את הקריירה. כמו שזה נראה הזר טרנס ווטסון שהגיע זמנית להחליף זר אחר, ג'ארד לי, יישאר עד לתום העונה, רק במקום לאורי.

בקבוצה נערכים לקראת המשחק החשוב ביום חמישי נגד הרצליה, באשדוד. הרצליה היא האחרונה בטבלה. אשדוד לא רוצה להפסיד לה ולרדת למקום האחרון. היו"ר קיקוז: "אסור לנו בשום פנים ואופן להפסיד במשחק הזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך