המבצע המהיר של השוטרים החזיר לתיירת את אלפי השקלים שאבדו לה

תיק עם אלפי שקלים, דרכון ורישיון נהיגה הוחזר לתיירת לאחר ששכחה אותו באוטובוס מאשדוד לבני ברק, התיירת בירכה את השוטרים על השבת האבידה
המבצע המהיר של השוטרים החזיר לתיירת את אלפי השקלים שאבדו לה

בתחילת השבוע התקבל דיווח על תיירת שעשתה דרכה באוטובוס מהעיר אשדוד לבני ברק ושכחה באוטובוס את התיק האישי שלה ובו מעטפה עם אלפי שקלים, דרכון ורישיון נהיגה .

כשהבחינה התיירת שהתיק שנשאה אבד, נכנסה לחנות סמוכה וביקשה סיוע. בעל החנות מיד יצר קשר טלפוני עם שוטרי הסיור הרגלי בבני ברק אשר הגיעו במהירות למקום.

התיירת שביקרה וטיילה באשדוד ולאחר מכן נסעה לבני ברק הייתה לחוצה בעקבות האבידה, לאחר שיחה עם בעלת האבידה, השוטרים יצרו קשר עם חברת האוטובוס ובמקביל נשלח צוות סיור רגלי נוסף בסיוע פקח עירוני לסרוק רגלית את מסלול הנסיעה של האוטובוס. לבסוף איתרו השוטרים את האוטובוס ברחוב חזון איש בבני ברק.

שוטרי הסיור ערכו בדיקה מקיפה באוטובוס שם אותר התיק עם תכולתו המלאה והתיק הושב לבעלת האבידה שהודתה לשוטרים בהתרגשות רבה, ולאחר מכן שמה פעמיה אל עבר שדה התעופה בחזרה לארצה.

צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך