"קייטרינג מעדני עולם" מבשלים לכם אירוע

יש לכם אירוע? תורידו מעל הראש שלכם את המרכיב החשוב ביותר – האוכל. "קייטרינג מעדני עולם" ידאג לכל מ-א' עד ת'. ההיצע אינסופי והטעם עולמי. מה עושים? מתקשרים לטלפון 0526777580 (סימון) ואו 0522393800 (אורן) ואתם מסודרים. אין צורך להתרוצץ הקייטרינג יגיע עד אליכם, לכל מקום שתבחרו.
"קייטרינג מעדני עולם" מבשלים לכם אירוע
דואגים גם לסידור השולחן. "קייטרינג מעדני עולם"

אירוע, כל אירוע, אם תרצו או לא נמדד בסופו של דבר בעיקר באוכל. כל המוזמנים שלכם מחכים לרגע הזה. כל אחד רוצה שהאירוע שלו יצליח ומתעסק רבות באוכל. אין אדם שלא מתרוצץ ממקום למקום בכדי למצוא לעצמו פיתרון. עכשיו כבר לא צריך לדאוג. קייטרינג "מעדני עולם", יבשל לכם אירוע. גם לא להתרוצץ.

שף אורן מלול מוסיף "הרבה אהבה" לאירוע שלכם

מספיק לשמוע את אורן מלול השף ואחד הבעלים, בצוותא עם סימון דהן בכדי להבין במה מדובר: "אני נותן את הלב ללקוח שלי, זה הדבר הראשון בראשיתו. הרבה "אהבה" בשירות. אנחנו נותנים בשפע ובמחירים סבירים. הכל נקי מסודר, מנות מיוחדות, מנות "מצולחתות,, מלצרים אם ירצה, הכל מהכל. אנחנו פה בשבילו. הוא יכול לבוא ולשבת באירוע שלו. אנחנו נעשה את השאר".

אחד מהקינוחים המיוחדים של "קייטרינג מעדני עולם"

כשהוא אומר "לשבת באירוע", זה יכול להיות בכל אירוע, עליה לתורה, בת מצווה, בר מצווה, אירועים פרטיים, ציבוריים, רק תגידו. כל אירוע בו אתם זקוקים לקייטרינג. הם שם. שם הכוונה עד אליכם. אתם רק צריכים להגיד איפה והם יגיעו לשם. אתם באמת תצטרכו "לשבת". יש גם "חלק מהדרין" וגם "גלאט" בכשרות. רק תגידו. אמרנו הכל. אז הכל.

דואגים גם לסידור השולחן.

והטעם? טעמנו. אח"כ הבנו למה זה נקרא "קייטרינג מעדני עולם". יש הכל מהכל. 10 סוגי סלטים לבחירה מתוך היצע של 23. בנוסף תקבלו לבחירה במרכז השולחן עוד 2 בחירות, לזה תוסיפו מנה ראשונה של דגים לבחירה, תוספות מגוונות לבחירה, מנות עיקריות מהשורה הראשונה לבחירה וכמובן פלטת קינוחים מיוחדת. הכל נעשה רק במיוחד עבורכם. לפי טעמכם ובקשתכם. איך אמר שף מלול: "באהבה".

אז מה צריך לעשות? לא הרבה. כל מה שצריך זה להתקשר ואתם מסודרים.  0526777580 (סימון) ואו 0522393800 (אורן).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך