ניצול שואה טוען שהכו אותו בבית אבות באשדוד

יובל כהן הגיעה לבקר את סבא שלה בבית אבות באשדוד, והוא סיפר לה שסבל מאלימות בבית האבות טוענים: "שקרים, המטופל במצב פסיכוטי"
ניצול שואה טוען שהכו אותו בבית אבות באשדוד

צעירה תושבת העיר בשם יובל כהן פרסמה פוסט בפייסבוק בו שיתפה תמונות קשות של סבא שלה, ניצול שואה שנכנס לאחרונה לבית האבות בעיר אשדוד. בתמונות הקשות נראה הסב כשהוא סובל ממכות בחלקים שונים בגופו.

בפוסט כתבה הנכדה כי "הוא נכנס לפני כמה ימים לבית האבות וכאשר הגעתי לבקר אותו הוא פשוט תפס לי חזק את היד וביקש שלא אלך, כאשר שאלתי אותו מה קרה הוא סיפר לי שהרביצו לו מכות קשות, כשביקשתי שידגים לי איך הרביצו לו ראיתי שיש גם סימני אלימות על גופו, הוא אמר שהוא מעדיף למות ולא להישאר שם ועכשיו הוא יושב שם לבד ואנחנו מנסים להעביר אותו למקום אחר שידעו לטפל בו כמו שצריך. יש לו משפחה שדואגת לו ואוהבת אותו ואנחנו לא נוותר עד שנדע שהוא רגוע ובמקום בטוח" כתבה יובל.

עיתון 'ישראל היום' שוחח בסוף השבוע האחרון עם פנינה גוטמן, מנהלת בית האבות באשדוד וזו העלתה טענות קשות כנגד הקשיש בן ה-90, סבה של יובל כהן: "מדובר בקשיש שהגיע לפני יומיים במצב פסיכוטי עם מחשבות שווא שמטופל בתרופות פסיכיאטריות, הוא אלים גם פיזי וגם מילולי. אף אחד מהמשפחה שלו לא ידע שהוא אושפז. אנחנו יצרנו קשר עם המשפחה וכשהנכדה שלו הגיעה הוא טען בשקר שהרביצו לו. הוא הגיע מבית החולים הרצפלד, איך שהיא הופיעה פתאום קיבלנו את התלונות הללו. יש לו ארבעה ילדים ואף אחד לא ליווה אותו, אצלנו לא מרביצים לאף אחד ולא הרביצו לאף אחד. הוא בן אדם מאוד אלים ומבולבל. האיש הזה הגיע מבית החולים עם הסימנים האלה, אנחנו מנסים לאזן תרופתית ואני מתכוונת לפנות למשרד הבריאות, אני לא מתכוונת להתעסק עם משפחה כזאת. המקום לא מרושת במצלמות ולא יכולנו לבדוק את זה במצלמות, בכל בן אדם מטפלים שני אנשים, הוא הגיע במצב לא מאוזן והמצפון שלי שקט לגמרי" טענה גוטמן.

בעיתון ישראל היום שלחו את תגובת בית האבות לנכדה וזו הגיבה כי "אבא שלי בקשר איתו ואני מבקרת אותו 3-4 פעמים בשבוע, יש לו גב מאוד חזק מהמשפחה. מאותו רגע שדיברו איתי ישר הלכתי אליו, רק בשבוע שעבר היינו אצלו בהרצפלד, זה היה ביום שישי והסימנים האלה לא היו על הגוף שלו. יש לסבא שלי משפחה שאוהבת אותו ודואגת לו. הבעיה שם כל כך עמוקה וחמורה שבמקום להודות ולטפל הם מכחישים ומתעלמים, זה מאוד מסוכן ויכול לפגוע בעוד קשישים שמאושפזים שם".

לאחר בדיקה פנימית שנעשתה בבית האבות לא נמצאו סימנים לאלימות מצד צוות העובדים. כפי שהסבירה מנהלת האבות, המקום לא מרושת במצלמות. נכון לעכשיו הקשיש שטען שסבל מאלימות שוהה בבית האבות באשדוד וממשפחתו נמסר כי נעשים מאמצים גדולים כדי להעבירו לבית אבות אחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך