רק רואים גביע. אשדוד/ב.ט בחצי הגמר לאחר שהביסה את אילת

בליגה במכבי אשדוד/באר טוביה מדורגת במקום הלפני אחרון . אבל בגביע הסיפור אחר. אשדוד גברה הערב (שבת) ברבע הגמר, על הפועל אילת 56:89 באחד ממשחקיה המרשימים ביותר העונה, ועלתה בפעם השלישית ברציפות לחצי גמר גביע המדינה ווינר סל, שייערך ב-12 בפברואר בהיכל מנורה מבטחים.
רק רואים גביע. אשדוד/ב.ט בחצי הגמר לאחר שהביסה את אילת
תודה. נפגש ב- חצי הגמר.

חבל שלא כל יום גביע. מכבי אשדוד באר טוביה רק רואה גביע והיא בשיאה. אשדוד במשחק ענק גברה על הפועל אילת ברבע הגמר 56:89, תבוסה חד צדדית ועלתה בפעם השלישית ברציפות למעמד חצי הגמר שייערך ב-12.2 בהיכל מנורה מבטחים. באשדוד חזר דיוויד לאורי שלא ברור מצבו לאחר שפעמיים חש כאבים בחזהו והובהל לבית החולים.

אחרי פתיחה קצת חלשה, העבירו "הדולפינים" הילוך בשלהי הרבע הראשון ולא ממש הרפו עד שהמשחק היה גמור. נמרוד לוי ונתנאל ארצי הביאו עימם רוח חדשה מהספסל, אלכס צ'וברביץ' וטרנס ווטסון סיפקו יתרון מתחת לסלים וקמרון לונג וסק הנרי עשו בשקט את העבודה בקו האחורי. לא פחות מכדורסל, ניצחה אשדוד באנרגיות ובמלחמה והרוויחה בצדק את מקומה בין ארבע האחרונות, למרות חסרונו של כוכבה דייויד לורי משני המשחקים האחרונים.

לוי ואמיתי חוגגים

לאחר 16:19 צמוד בסיום הרבע הראשון, הגיע הרבע השני. כאן כבר הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. לויד וברקוביץ' עוד שמרו את אילת בפער סביר עד אמצע הרבע. אשדוד עברה הילוך וירדה עם – 32.:45. בהובלת ווטסון וארצי  סגרה אשדוד את הרבע השלישי בריצת 2:13 שקבעה יתרון 38:67.  קליעות של לונג והנרי לא איפשרו לאורחים לפנטז על קאמבק היסטורי. הפער טיפס בחזרה ובסיום 56:89 גדול לאשדוד. נפגש ב-12.2

מכבי אשדוד/באר טוביה: לונג 16 (6-12 מהשדה), ווטסון (9 ריבאונדים, 3 חסימות) והנרי (3-5 לשלוש, 8 ריבאונדים, 9 אסיסטים) 15 כ"א, לוי 14 (8 ריבאונדים), ווריק 10 (5 חטיפות), ארצי והוניג 6 כ"א, צ'וברביץ' 5, לי 2. כן שותף: אמיתי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך