גדודי עז אדין אל קאסם במסר מאיים לעבר תושבי הדרום

גדודי עז אדין אל קאסם - אשר אחראים לירי הרקטות אמש בזמן טקס לציון הולדתו של אורון שאול ז"ל, הפיצו תמונה עם איום מפורש על תושבי הדרום להמשיך בירי הרקטות "אזעקות צבע אדום שמתלוננים עליהן יהיו מוסיקה מקסימה"
גדודי עז אדין אל קאסם במסר מאיים לעבר תושבי הדרום

בשבועות האחרונים נורו לא פחות מ-32 רקטות לעבר אזור הדרום, בערים כמו שדרות ואשקלון נחרדו התושבים לשמוע לאחר זמן רב את אזעקת צבע אדום, הנתונים מראים כי 18 מהרקטות עברו את גבול ישראל, רק שש מהן יורטו על ידי כיפת ברזל.

השיגור האחרון היה אמש, במועצות האזוריות שער הנגב ושדות נגב, שלוש רקטות שוגרו לעבר הישובים הסמוכים לגדר המערכת סביב רצועת עזה, שתיים יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל ואחת פגעה במבנה, השיגור התרחש בזמן שבו משפחת שאול ציינה את יום הולדתו ה-24 של בנם אורון, לוחם גולני שנהרג במהלך אסון הנגמשים וגופתו מוחזקת אצל החמאס.

על הירי ככל הנראה אחראים מחבלים של "גדודי עז אדין אל קאסם", ארגון טרור שמנסה להביא להסלמה באזרונו, ואף פירסם איום מפורש עם תמונה של מחבל עם טיל על רקע מפה של אזור הדרום, על התמונה כיתוב בעברית רהוטה "אזעקות צבע אדום שמתלוננים עליהן יהיו מוסיקה מקסימה בהשוואה למה שתשמעו אם אתם לא תעצרו את יהירות ממשלתכם".

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לירי בתוכנית פגוש את העיתונות:"נורו שלושה פצמ"רים. מדובר באירוע חמור ביותר. עשינו ניתוח טכנולוגי לאותם פצמ"רים. מדובר בפצמ"ר איראני תקני משנת 2008 שהוברח מסיני אל תוך הרצועה. החמאס מורתע ולא רוצה כרגע שום הידרדרות. הבעיה שחמאס מאבד הרתעה מול אותם גורמים סלפים קיצונים שמקבלים תמיכה מאיראן. אותם גורמים סלפים מנסים לגרור אותנו למערכה כוללת ברצועת עזה. ההרתעה של חמאס נפגעה מול אותם גורמים.

אנחנו לא צריכים לשחק לידיים של אותם גורמים שרוצים לגרור אותנו למערכה כוללת. אנחנו לא נשלים עם הטפטוף. אנחנו יודעים מה לעשות, איך לעשות, ומתי לעשות. אנחנו פועלים נכון ועושים כל מה שצריך. אנחנו לא מכילים טפטופים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך