אשדוד/באר טוביה תנסה במוצ"ש להגיע לחצי הגמר

שלב רבע גמר גביע המדינה ווינר סל ייצא לדרך במוצאי שבת בהיכל הקריה באשדוד, שם תארח מכבי אשדוד/באר טוביה את הפועל "פתאל" אילת בקרב על המקום בין ארבע האחרונות במפעל (18:30, שידור ישיר בערוץ SPORT5, שופטים: עמית בלק, ארז גוריון, ליאור ביניש). שלב חצי הגמר יתקיים ב-12 בפברואר בהיכל מנורה מבטחים. אשדוד תחסר את דיוויד לאורי ששוב סבל מכאבים בחזהו

אשדוד, שקצרה לא מעט הצלחות בשנים האחרונות בגביע, רוצה להעפיל לחצי הגמר בפעם השלישית ברציפות. אחרי שעלתה אוטומטית מהסיבוב הראשון, היא פתחה השבוע את הופעותיה במפעל עם ניצחון חוץ מרשים על מכבי "Hunter" חיפה, 70:77. "הדולפינים", שחסרו את דייויד לורי אך קיבלו בחזרה את ג'ראלד לי אחרי היעדרות ארוכה, ניצחו בעיקר בזכות רבע ראשון אדיר בהגנה (ספגו 8 נקודות) ורבע אחרון מצוין בהתקפה (קלעו 27 לעומת 17 של הירוקים). אשדוד תחסר את דיוויד לאורי ששוב סבל מכאבים בחזהו. 18:30, שידור ישיר בערוץ SPORT5, שופטים: עמית בלק, ארז גוריון, ליאור ביניש).

קמרון לונג התאושש ממשחק חלש במחזור הליגה האחרון והוביל את קלעי אשדוד עם 21 נקודות, כולל 3 מ-5 מעבר לקשת (לעומת 3 מ-15 של כל שאר חבריו במצטבר). סק הנרי הוסיף 15 נקודות וטרנס ווטסון תרם 11 נקודות בזמן קצר על הפרקט וסיים עם הפלוס-מינוס הגבוה בקבוצה: 14+. הציוות של לי וצ'וברביץ' מתחת לסלים נתן לאשדוד יתרון 33:46 בריבאונדים, כולל 21 בהתקפה, ויהיה מעניין לראות אותם מול הקו הקדמי הדל יחסית של האורחים.

שתי הקבוצות נפגשו לפני פחות משבועיים במחזור האחרון בליגה. אחרי מחצית ראשונה צמודה, העבירה אילת הילוך וברחה ליתרון שיא של 32 נקודות באמצע הרבע האחרון. אשדוד עוד מיזערה נזקים בגארבג' טיים אבל לא מנעה מאילת ניצחון 76:86. שמחון ולויד הובילו את המנצחים עם 21 ו-17 נקודות בהתאמה, הנרי קלע 19 למפסידים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך