אירועי יום העצמאות באשדוד

העיר אשדוד חגגה בענק 67 שנים לעצמאותה של מדינת ישראל. כבכל שנה החגיגות התקיימו במתחם הופעות שכלל 4 במות שונות אשר מוקמו לאורך שדרות הרצל, באזור שבין שד' מנחם בגין לשד' ירושלים. החגיגות באשדוד היו מהגדולים במדינת ישראל מבחינת כמות המשתתפים !

אירועי יום העצמאות באשדוד, הסתיימו אתמול בהצלחה גדולה מאוד ובהמשך לשנים קודמות אשדוד שמרה העיר על המסורת ומככבת בין שלושת האירועים הגדולים שהיו ביום העצמאות במדינת ישראל וזאת ע"פ גורמי הביטחון ! מאות אלפים הגיעו וחגגו את יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל שכלל הופעות וגם מופע זיקוקים מרהיב מעל שמי אשדוד !

לקראת השעה 21:00 החלו תושבים רבים להגיע להגיע לקריית השמחה אשר עוצבה בתאורה צבעונית ,דגלי ישראל ,במות הופעות ועוד .

בשעה 21:59 ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ביחד עם מאות האלפים החלו במסורת של הספירה לאחור ומיד בסיומה החל מופע הזיקוקים המרהיב שצבע את שמי העיר אשדוד בשלל צבעים וברקע קולות ההתפעלות והשמחה של החוגגים .

זןל2

במה המרכזית
בהנחיית DJ יורם סויסה, הופיעו הזמר אייל גולן, סינגולדה וחברים ולהקת תיסלם. בשיאו של הערב היו 50 אלף מבלים בו זמנית ( הפיק הגבוה ביותר ) ובהופעה של תיסלם ואייל גולן היו 30-40 אלף !!!

במות הילדים
זכו להצלחה גדולה מאוד והשנה כחלק מהפקת הלקחים הורחב מתחם ההופעות ומאות אלפים משפחות וילדים הגיעו לבלות לשמוח ולחגוג עם מיכל הקטנה וכוכבת הילדים נתי וכן, והקרקס העירוני

במת משלנו
באמפי פארק הקריה, הופיעו להקות מחול וזמר עירוניות ואלפים נהנו לראות את היצירה המקומית חגגו ושמחו. גם לאוהבי הזמר החסידי כמו בכל שנה באו וראו בבמה חסידית, את האמנים אילן חביב, אמיר אליהו

במהלך הערב הגיעו לקריית השמחה ,מפכל המשטרה,ממ״ז והממ״ר ושיבחו את הכוחות שפעלו במקום על השמירה וארגון הסדר המקומי באירוע שנחשב לאחד הגדולים במדינת ישראל. משטרת אשדוד ביחד עם הביטחון העירוני ,השיטור המשולב והפיקוח העירוני עבדו בימים האחרונים לקראת האירוע וסיימו אל עבודתם לפנות בוקר. צפלין ,ריחף מעל קריית השמחה והעביר בשידור ישיר תמונת מצב של האירוע .

מיד בסיום האירועים החלו עובדי אגף התברואה בעבודת הניקיון במטרה להשיב את המצב לקדמותו ולאפשר לתושבי העיר להמשיך ולחגוג.

מה צפוי לנו היום יום חמישי:

חידון התנך העולמי-11:00 מחזיקים אצבעות לארד קוצר
ב-11:00 יחל חידון התנ"ך העולמי לנוער, במעמד הנשיא וראש הממשלה וארד קוצר תלמיד מקיף ג ׳ ישתתף היום בחידון התנך העולמי. גם בשנה שעברה היו לאשדוד 2 נציגים בחידון התנך תמר ג'ינלי, הגיעה למקום הרביעי המקום החמישי והמסכם הגיע ניב קוצר מאשדוד( לא טעיתם אחיו של ארד קוצר )

מטס חיל האוויר מעל שמי אשדוד
אשדוד – 12:33 12:40

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך