"אנחנו לא מאמינים כמה אנשים יכולים להיות טובים"

סיפורו של זוג צעיר ותינוק שעברו לדירה לא מרוהטת והם חסרי כל, שפורסם 'באשדוד אונליין', גרף הרבה תגובות ובעיקר עזרה. הציטוט בכותרת הוא של הזוג. השניים ריהטו חלק מהבית, אבל עדיין חסרים דברים. כמו לול לתינוק. אפשר עדיין לעזור בטלפון 0503901211 רויטל

סיפורם של זוג צעיר מאשדוד עם תינוק, שנותר חסר כל ונכנס לדירה לא מרוהטת ופורסם ב'אשדוד אונליין", עורר הדים רבים. והיה מי מאנשי העיר שתרמו ועזרו להם להכנס לדירה מרוהטת ולו חלקית.

כזכור השניים שכרו דירה מרוהטת, אבל לא יכלו כלכלית לעמוד בשכר הדירה וההוצאות במיוחד עם תינוק ומצאו דירה אחרת ברובע ג'. אבל היא הייתה לא מרוהטת וכך יצא שהם נכנסו לדירה ללא ריהוט כי לא יכלו להרשות לעצמם לרכשו ריהוט גם יד שנייה.

אנשי אשדוד תרמו פינת אוכל ומיטת יחיד פלוס ספה. הם עדיין זקוקים לדברים נוספים כמו לול לתינוק , תנור וכדומה. רויטל אשת הקשר שלהם שמתנדבת לעזור סיפרה כי השניים נדהמו מהעזרה ואמרה, הם אמרו לי : "אנחו לא מאמינים כמה אנשים יכולים להיות טובים". מי שעדיין רוצה לתרום יכול בטלפון : 0503901211 רויטל.

הכתבה שפורסמה ב'אשדוד אונליין'

זוג צעיר עם ילד מאשדוד נותר חסר כל ומבקש את עזרתכם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך